zondag 2 januari 2011

Goede voornemens 2011

In het jaar 2010 had ik goede voornemens, maar die ben ik eigenlijk een beetje vergeten... Ik weet niet eens meer wat mijn goede voornemens waren! Dit jaar ga ik weer goede voornemens bedenken en in 2011 ga ik me er echt aan houden. Lees verder voor mijn (beauty gerelateerde) voornemens!

Omdat dit een beautyblog is ga ik alleen de voornemens die iets met beauty te maken hebben in dit artikel zetten. Natuurlijk heb ik ook voornemens voor school e.d. maar ik vind het niet zo boeiend om dat hier te vertellen, haha.



- Ik ga in 2011 iedere ochtend en iedere avond mijn gezicht reinigen.
Dit schoot er bij mij wel eens in. Als ik onwijs moe was en ik had die dag alleen een beetje mascara gedragen dook ik zo mijn bed in. Ik weet dat het erg slecht is maar op dat moment heb ik er dan gewoon echt geen zin in. 's Ochtends word ik dan wakker met zwart rondom mijn ogen en mijn gezicht voelt dan helemaal niet fris aan. Ik wil in 2011 echt iedere ochtend en iedere avond mijn gezicht reinigen omdat ik dit gewoon veel fijner vind.






- Ik ga in 2011 mijn 'make-up hoek' netjes houden.
Als je mijn 'make-up hoek' bekijkt is het echt een drama! Make-up ligt all over the place, verzorgingsspullen liggen op elkaar en verspreid door mijn kamer.. Ik ruim wel regelmatig op, maar dan is het na een dag of twee weer een zooitje. Ik ben eigenlijk gewoon veel te lui om hetgeen dat ik heb gebruikt meteen op te ruimen.. Dit jaar ga ik dat wel echt doen!



- Ik ga in 2011 iedere week een masker gebruiken.
Nog zoiets wat ik me volgens mij vorig jaar ook heb voorgenomen. Ik heb een erg fijn masker (van Freeman, het oatmeel.. nogwat masker) en ik gebruik hem ook graag maar ik vergeet het gewoon. Soms heb ik ook gewoon geen zin weer zo'n troep te maken (want bij mij ligt er meestal meer masker om me heen dan op mijn gezicht zit) en denk ik van: 'ach, komt nog wel', maar niet dus. Dit jaar ga ik echt iedere week een masker gebruiken in de hoop dat mijn huid wat verbeterd.


- Ik ga in 2011 iedere keer als ik uit de douche kom mijzelf insmeren met bodylotion of iets wat daarop lijkt.
Hoe vaak heb ik al tegen mezelf gezegd dat ik me vaker in moet smeren.. Ik heb zo veel fijne producten staan maar ik gebruik ze niet! En waarom niet? Omdat ik lui ben. Ik wil na het douchen gewoon zo snel mogelijk in mijn kleren kunnen en niet hoeven te wachten op een lotion die is ingetrokken. I'm a busy girl, you know! Vaak heb ik na het douchen net genoeg tijd om mijn haar te fohnen en me snel om te kleden omdat ik dan weg moet. Ik kan natuurlijk eerder mijn bed uitkomen en dan gaan douchen maar dan komen we weer op dat punt dat al een aantal keer in dit artikel is genoemd: Ik ben lui. Dit jaar ga ik echt proberen me iedere keer in te smeren met een lotion o.i.d. als ik uit de douche kom.

Ik denk dat dit wel weer genoeg goede voornemens zijn voor 2011. Hebben jullie ook goede voornemens voor het komende jaar?

bron bron bron