donderdag 24 februari 2011

Favoriete Lippenbalsems

In iedere tas van mij zitten minstens twee lippenbalsems en in de tassen die ik vaak gebruik drie. Lippenbalsem is een product waar ik echt niet meer zonder kan. Ik heb aardig veel lippenbalsems maar er zijn er maar een paar die er voor mij echt uitspringen. Benieuwd welke? Lees dan snel verder…

Kruidvat Lippenbalsem

Deze lippenbalsem is heaven! Dit is mijn tweede potje en hij is al bijna op. Ik ga zeker een derde potje kopen! Daniella is ook helemaal gek op deze lippenbalsem. Deze lippenbalsem hydrateert mijn lippen erg goed en hij voelt fijn aan als hij eenmaal is aangebracht. De lippenbalsem heeft geen opvallende geur maar op je lippen voel je wel een kleine tintel omdat er –volgens mij- een beetje menthol in zit. Ik gebruik deze lippenbalsem haast iedere avond.


Rosebud Mocha Rose lipbalm

Als ik geen zin heb in mijn Kruidvat lippenbalsem als ik ga slapen gebruik ik deze. Deze lippenbalsem ligt standaard op mijn bureau zodat ik tijdens het leren even wat lippenbalsem op mijn lippen kan doen. Ik heb deze lippenbalsem van Daniella gekregen omdat zij hem uiteindelijk toch niet zo lekker vond toen ze hem had gekocht. Hij ruikt namelijk heel sterk naar mocha en Daniella vindt dit niet zo lekker. Ik ben wel helemaal dol op de geur en hij hydrateert echt geweldig! Er zit al een hele deuk in de lippenbalsem en ik gebruik hem iedere keer weer met veel plezier.


Labello Pure & Natural: Olijf & Citroen, Munt & Mineralen, Honing en Melk

Potjes met lippenbalsem zijn niet altijd handig om mee te nemen dus heb ik ook een aantal lippenbalsems in een stick die ik graag gebruik. Labello is een merk met heel veel verschillende lippenbalsems. Ze werken voor mij niet allemaal even fijn maar degene die ik wel erg fijn vind zijn de lippenbalsems uit de Pure & Natural lijn. Er zitten vier lippenbalsems in deze serie en ik heb ze alle vier maar degene die niet op de foto staat vind ik niet zo spetterend (Kamille & Calendula). Olijf & Citroen ruikt gewoonweg goddelijk, Munt & Mineralen tintelt op een erg fijne manier en Honing & Melk is lekker standaard maar heeft toch net dat beetje extra door de honing die je bij het aanbrengen ruikt. Ze verzorgen mijn lippen alle drie erg goed.

Hebben jullie ook lippenbalsems die jullie erg fijn vinden? En welke lippenbalsems vinden jullie ronduit vreselijk?