vrijdag 29 juli 2011

Zomerschoenen bij Zalando

Het is voor mij ieder jaar weer een flinke zoektocht naar de perfecte zomerschoenen. Deze zomehttp://www.blogger.com/img/blank.gifr vond ik het echt héél lastig om leuke schoenen te vinden. Zo lastig dat ik nu nog steeds het perfecte paar niet heb gevonden. Ik ging eens kijken bij Zalando en daar zag ik een aantal hele leuke sandaaltjes. Lees snel verder voor een overload aan leuke zomerschoenen!




Tamaris (64,95) - Pier one (36,95) - Pier one (44,95) -
Pikolinos (74,95) - Marc O’Polo (109,95) - Anna Field - €39,95

Het valt me op dat alle paren wel op elkaar lijken, haha. Allemaal met bandjes en ze hebben allemaal een klein hakje. Dat hakje is puur omdat ik héle platte schoenen vreselijk vind lopen. Ik denk dat mijn favoriete paar toch wel dat van Pier One linksboven is. Wat vinden jullie het leukste paar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten