vrijdag 12 augustus 2011

OOTD: A touch of blue

De zomer in Nederland is tot nu toe helaas niet echt zomer-ish. Daniella en ik gingen outfitfoto’s maken toen de zon een keer een dag wél heerlijk scheen. Ik heb gelijk twee hele zomerse kledingstukken uit mijn kast gepakt. We vertrokken naar het park vlakbij mijn huis en daar gingen we foto’s maken. Benieuwd naar mijn outfit? Lees dan snel verder…





Ik draag hier een topje dat ik deze zomer heb gekocht bij Vero Moda. Het is een gebroken witte strapless top met bloemetjesdetails. Daar onder draag ik een shortje van de H&M van spijkerstof dat ik ook deze zomer heb gekocht. De twee bandjes die ik draag zijn allebei bandjes met een herinnering. De bovenste kocht ik in Parijs op de trappen van de Sacré Coeur en het onderste bandje maakte ik toen ik bij een vriendin sliep. Ik draag deze bandjes altijd, tot ze van mijn polsen vallen haha. De nagellak die ik draag is van KIKO. Het is een mooie lavendelkleur. Hier komt nog een NOTD over!

Wat vinden jullie van deze outfit? En vinden jullie het ook zo jammer dat je alle mooie zomerkleding die je dit jaar hebt gekocht nog niet veel hebt kunnen dragen? :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten