woensdag 30 juni 2010

Shoplog 28-06 deel 1

28 Juni ging ik met mijn moeder en mijn oma naar Maastricht om te winkelen. Ik had wat winkels opgezocht waar ik sowieso naartoe wou. Een paar van die winkels waren Lush en The body shop. Toen we in Maastricht aankwamen, ploften we eerst neer op een terrasje om bij te komen van de 2.15 uur (!) durende reis. Nadat we iets hadden gedronken, begonnen we onze reis door Limburg in de Grote Straat. Daar vond ik ook meteen Lush maar daar vond ik helaas niets leuks om te kopen. Ik had eigenlijk niet echt een geurtje geroken dat ik echt lekker vond, dus kocht ik daar maar niets.

Toen we uit de Lush kwamen, zag ik meteen The body shop. We liepen daar naar binnen en keken even rond. Ik had de afgelopen keer dat ik bij TBS was een paar testertjes meegekregen van de Seaweed-lijn om te kijken of deze lijn goed bij mijn huid paste, en dat deed ‘ie! Deze lijn is voor de gecombineerde/vette huid en matteert de huid. Van deze lijn heb ik de reinigingsmelk, de tonic en de dagcrème met SPF 15 gekocht. De reinigingsmelk en de tonic waren allebei 10 euro en de dagcrème was 16,50 euro.

Ook kocht ik bij The body shop twee onwijs lekker ruikende zeepjes. Het groenezeepje is in de geur olijf en het wittige zeepje ruikt naar Shea butter. Ik heb allebei de zeepjes nog niet gebruikt dus ik weet niet hoe ze werken, maar ik ga ze zo snel mogelijk testen. Allebei de zeepjes waren 3 euro

De geur van het Shea zeepje vond ik zo lekker dat ik verder ging kijken naar andere producten met die geur. Toen ik een bodylotion zag die onwijs lekker naar shea rook, moest ik deze wel meenemen. Ook zag ik in de sale een fijne witte musk handcrème die onwijs snel in bleek te trekken. Deze nam ik ook mee. Ook kocht ik de deodorant waar zowat alle blogs de afgelopen tijd wel over hebben geschreven: de deodry stick. Ik heb de roze varriant genomen, omdat ik deze het lekkerste vond ruiken. De bodylotion was 12 euro, de handcrème was in de sale 5 euro en de deodorant was ook 5 euro.

Lees ook deel 2 van deze shoplog. Ik heb deze shoplog in tweeën gedeeld omdat het anders wel een erg lang artikel werd. Deel 2 kom morgen online.

3 opmerkingen:

  1. IK WIL DIE DEO STICK OOOK.
    & die zeepjes zien er zo cute uit 8D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de deo is fijn hé, heb hem ook! leuke aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik gebruik ook de producten van de seaweed lijn en vind ze echt heel erg fijn!Houd mn vette huid een beetje in bedwang haha

    BeantwoordenVerwijderen