maandag 26 juli 2010

GOSH Soft 'n Shine lipbalm 'Kiss'

Ik kocht deze lipbalm toen er bij de Kruidvat een aktie was dat je als je een GOSH mascara kocht, je er een gratis lipbalm bij uit mocht zoeken. Ik had nog een waterproof mascara nodig en ik had een hele fijne van GOSH maar die was uitgedroogd dus nam ik een andere waterproof mascara van GOSH mee.

Toen moest ik nog de keuze maken welke lipbalm ik mee wou nemen. Moeilijke keuze, moeilijke keuze. Uiteindelijk heb ik, zonder hem op mijn hand te swatchen, deze rode kleur meegenomen. Toen ik thuiskwam en de lipbalm opbracht was het echt ‘BAM-IN-YA-FACE’ rood. Ik vond het wel erg mooi maar ik had het niet verwacht. Ik dacht meer dat het een mooie sheer lipbalm was en dat ‘ie je lippen iets roder zou maken maar dat was dus iets anders dan ik had gedacht.

De eerste keer dat ik de kleur opbracht zat het meteen overal. Ik had de lipbalm, omdat ik dacht dat ‘ie niet zo gepigmenteerd was, zonder lipkwastje aangebracht. En echt, de vlekken die het gaf waren zowat onmogelijk weg te krijgen. Ik weet niet of het door het boenen of door de lipbalm kwam, maar ik liep nog een tijdje rond met een paar rode vlekken rond mijn mond. Daar moet je dus wel voor oppassen. Ook moet je de kleur regelmatig bijwerken omdat de kleur anders gaat vervagen en je moet natuurlijk regelmatig checken of je niet al rode vlekken hebt. De kleur blijft ongeveer 1 tot 2 uur mooi op zijn plek zitten. Nadat je iets hebt gegeten moet je wel even bijwerken.

De lipbalm is onwijs creamy en er zitten geen glitters e.d. in. Het is makkelijk aan te brengen want het glijdt echt over je lippen. Als je het op je lippen hebt voelt het ook echt als een lippenbalsem.

Ik vind de verpakking erg mooi. Gewoon strak en het ziet er zeker niet goedkoop uit. De lipbalm ruikt een beetje naar vanille maar dat ruik je niet meer als het op je lippen zit. Ik vind het wel een lekker geurtje.

Ik denk dat er nog ongeveer 15 (?) andere kleuren zijn die lopen van roze naar rood naar bruin… er is in ieder geval erg veel keus.

De Soft ’n Shine lipbalms van GOSH zijn te koop bij de Kruidvat voor 8,49 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten