dinsdag 27 juli 2010

Hema handcrème

Toen mijn handcrème van de Kruidvat op was had ik zin in iets nieuws. Ik vroeg me af of de Hema handcrème had dus ging ik even naar de Hema om te kijken. Toen ik naar de verzorgingsafdeling ging zag ik deze mega witte tube. Ik nam ‘m maar mee want voor een prijs tussen de 1-2 euro was zo’n grote tube van 150ml geen geld.

Zoals ik al zei is het een erg grote tube. Er zit 150ml in en de tube heeft een gewone opening onder het klepje. Verder vind ik de verpakking een beetje saai maar wel simpel en duidelijk. Wit met blauwe tekst, tja… kan leuker maar het is een prima en hygiënische verpakking.

Het is een best dikke crème die op het begin moeilijk uitsmeert maar nadat je de handcrème een tijdje tussen je handen hebt ‘opgewarmd’ smeert ‘ie beter uit. De crème trekt redelijk snel in en hij ruikt een beetje zoetig. Op het begin was de geur wel lekker maar nu word ik er een beetje misselijk van. De geur blijft ook best een tijdje hangen.

Op de verpakking staat dat er panthanol en allantoïne in de handcrème zit. Panthanol zorgt voor zachte handen en allantoïne helpt kleine wondjes te herstellen. Ook is ‘ie dermatologisch getest (hij is dus op huidziekten getest al betekend dat niets want het moet dermatologisch BEWEZEN zijn.)

Deze handcrème is te koop bij de Hema voor een prijs die ligt tussen de 1-2 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten