woensdag 28 juli 2010

Mijn verzorgingsroutine

De komende drie dagen zullen jullie veel reviews te zien krijgen en wel reviews van alle producten uit mijn verzorgingsroutine.

Iedere ochtend en iedere avond reinig ik mijn gezicht. Ik gebruik nu al een tijdje (een maand denk ik) de seaweed-lijn van The Body Shop. Ik heb zowat alle producten uit de lijn behalve het masker en de producten om je poriën minder zichtbaar te maken.

Jullie kunnen dus reviews verwachten van de reinigingsmelk, de tonic, de facewash, de dagcrème met SPF 15, de dagcrème zonder SPF 15 en de nachtcrème. Ik zal 2 producten per artikel gaan behandelen dus jullie zullen 3 dagen overspoeld worden met reviews van spulletjes van The Body Shop :D

Ik gebruik de reinigingsmelk en de tonic iedere ochtend en iedere avond om mijn gezicht te reinigen. Als mijn gezicht iets meer verzorging nodig heeft gebruik ik de SPF15 dagcrème en andere de gewone dagcrème. De nachtcrème gebruik ik iedere avond na het reinigen van mijn gezicht en de facewash gebruik ik om de dag onder de douche.

Ik gooi zometeen het eerste deel online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten