zaterdag 24 juli 2010

LA Colors trio's

Met mijn verjaardag heb ik van twee lieve vriendinnetjes twee trio’s van LA Colors gekregen (dankjewel Daan en Manon ^^) en sinds die tijd heb ik deze twee palletjes best vaak gebruikt. Ik heb de kleuren ‘sheer marshmellow, sizzle, crush’ (links) en ‘blondie, citrus lime, blue satin’ (rechts).

Beide palletjes zijn erg goed gepigmenteerd. Boven is zonder basis aangebracht en onder met basis. Ik heb de oogschaduwbasis van de Hema gebruikt. Zoals je ziet is het pigment al goed zonder basis maar met basis zijn de kleuren toch net iets intenser.

De verpakking van de trio’s vind ik erg mooi. Strak, stevig en het ziet er niet goedkoop uit. Ik heb geen foto van de hele verpakking maar het is een zwart doosje met een plastic ‘raampje’ aan de bovenkant zodat je de kleuren goed kunt zien. Dat vind ik erg makkelijk want dan weet je meteen welke je te pakken hebt zonder dat je het het doosje open moet maken.

Ik vind de kleuren onwijs mooi maar de oogschaduws zijn een beetje korrelig. Ook kun je de kleuren erg snel teveel vervagen. Je moet de oogschaduw dus deppend aanbrengen op een basis omdat je anders onwijs veel fall-out hebt (oogschaduw onder je oog) en omdat je de kleur anders teveel vervaagd en dan zie je ‘m niet meer goed.

Ik weet niet precies hoe duur ze waren en ik heb ook geen idee waar ze ze hebben gekocht (via internet, dat weet ik wel. Maar ik kan ze nergens meer vinden…) maar ik gok dat ze tussen de 2-3 euro waren. Het zijn prima palletjes voor een niet zo’n grote prijs dus ik vind het zeker aanraders ^^

Trouwens, boozyshop verkoopt wel LA Colors maar ik heb deze palettjes daar niet meer gezien maar ze verkoopt wel hele andere leuke spulletjes van LA Colors en andere merken :D

1 opmerking: