zaterdag 7 augustus 2010

Catrice 'Expect the Unexpected'

Nadat ik jullie gisteren de nieuwe Limited Edition lijn van Essence liet zien (klik hier voor dat artikel) komt hier nu de Limited Edition van Catrice. Deze collectie zal in de herfst uitkomen en waarschijnlijk rond dezelfde tijd als de LE van Essence (rond September dus).

Zelf vind ik Catrice vaak een erg fijn merk. Ze hebben fijne nagellakjes, de lipsticks zijn erg fijn en de blushes vind ik ook erg mooi. Jullie kunnen binnenkort ook een NOTD (Nail of the Day) van een mooi nagellakje van Catrice vinden op ourbeautypassion.

Catrice heeft de verpakkingen van deze Limited Edition erg… apart gemaakt. Ik weet zelf niet echt wat ik ervan moet vinden, maar ik vind vooral de oogschaduwduo's en de blush er nogal kinderachtig uit zien. Mijn mening, jullie kunnen en mogen iets heel anders vinden.

Zijn jullie ook benieuwd naar de collectie? Kijk dan snel mee naar de kleuren en de prijzen! (klik op de afbeeldingen voor een grotere afbeelding)

Contrasting duo eyeshadow in 5 verschillende kleuren: Fel roze/zachtroze, paars/mauve, felblauw/grijs, appelgroen/donkergroen en okerkleurig/zandkleurig. Deze kosten 3,49 euro per stuk.

Glossy lipstick semi-transparant (niet volledig dekkend) met een mooie glans in de kleuren: fuchsia roze, wijnrood en paars. Deze kosten ook 3,49 euro per stuk.

Bright blush met subtiele glinsters in een roze tint voor 3,49 euro.

Contrasting duo Kajalpencils met draaimechanisme in de kleuren: groen, blauw en roze/paars. Deze kosten 2,99 euro per stuk.

Ultimate Nail Laquer in de kleuren: grijsgroen, zilvergrijs, paars en fuchsia roze. Deze kosten 2,49 euro per stuk.


Ik vind dat deze collectie wel echt herfstkleuren heeft. Wijnrode lipstick, paars, ens. Ik vind het wel grappig dat Catrice opvallende oogschaduwduo's en een opvallende blush heeft gemaakt. Ik weet niet of ik dat heel herfstachtig vind, maar ik denk bij de herfst meer aan paars, rood en andere warme kleuren.

Ik weet niet of ik iets van deze LE ga kopen, want niks spreekt me echt heel erg aan. Normaal koop ik wel een mooie lipstick uit de Limited Editions van Catrice (die zijn zó fijn!) maar ik vind de kleuren dit keer niet echt mooi en ik weet niet precies wat ik moet verwachten van de kleuren als ze semi-transparant op je lippen komen. Misschien denk ik in de winkel wel heel anders over de LE en neem ik gewoon wat dingetjes mee om voor jullie te testen.

Wat vinden jullie van de verpakkingen? En zijn jullie van plan om iets te kopen uit deze collectie?

BRON: Lushiousbeauty

2 opmerkingen:

  1. Leuke collectie, ik denk dat ik van alles 1 ga kopen, als 10 pan dan tenminste voorbij is ;)

    BeantwoordenVerwijderen