zondag 8 augustus 2010

GOSH soft n shine lipbalm 'Scarlet'

Ik had al een tijdje oog voor de GOSH soft 'n shine lipbalms, maar ik vond ze te duur om te kopen. Totdat er een actie kwam bij de kruidvat, met 50% korting op de make-up. Ik wist het zeker: ik koop eindelijk een GOSH soft 'n shine lipbalm! Alleen er waren zoveel mooie kleuren, dat ik niet wist welke ik moest kiezen. Ik wilde graag een niet te opvallende kleur, daardoor koos ik Scarlet.

Scarlet is een mooie roze nude kleur, met een paarse ondertoon en soms kom je wat kleine zilveren glitters tegen. Ik vind het zeker een hele mooie kleur. Je ziet het wel op je lippen zitten, maar het is niet een kleurtje die opvalt. Precies goed voor overdag.
Hij smeert lekker op je lippen, eigenlijk gewoon als een lippenbalsem. Het is een soort van tinted lipbalm, waardoor ie je lippen ook voedt.
En Oh my dear: wat ruikt 'ie lekker! Het heeft een zachte vanille geur. Je kan bijna niet stoppen om de hele tijd aan deze lippenbalsem te ruiken, hahaha.
Ik denk dat ik Scarlet nu bijna een half jaar heb, hij is ook voor de helft op en ik gebruik hem nog steeds vaak met plezier.

GOSH soft 'n shine lipbalms zijn er in verschillende kleuren (ik gok 10) en kosten €8,49 per stuk (zonder korting).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten