zaterdag 14 augustus 2010

Catrice lipstick

Ik heb best een aantal lipsticks van Catrice, maar eigenlijk zijn die bijna allemaal uit de Limited Editions. Ik heb er twee die uit de normale collectie zijn. Catrice heeft drie soorten lipsticks en ik heb twee lipsticks uit de Absolut Moisture lijn.

De verpakking van de lipsticks vind ik erg mooi. Strak, glanzend en ik vind dat het er niet goedkoop uit ziet. De verpakkingen zijn gemaakt van een soort bruin metaal (?) en ze voelen dan ook best zwaar aan. Ook is de verpakking erg stevig.



Ik heb de kleuren ‘Soft Coral’ (130) en ‘Spicy Coral’ (030). (op beide foto’s heb ik de lipstick alleen op mijn onderlip zodat jullie het verschil kunnen zien)

Soft Coral is een kleur die eigenlijk niet echt een kleur is. Deze lipstick geeft een hele mooie en aparte glans aan m’n lippen. Hij maakt mijn lippen wel een beetje oranjeachtig, maar niet overdreven. Ik vind dit een erg mooie lipstick voor in de zomer voor een beetje een gebronsde look.

Spicy Coral is een kleur die net iets roziger is dan mijn eigen lipkleur. Het is een ‘mijn-lipkleur-maar-dan-beter’ lipstick. Deze lipstick is volledig creamy en heeft een mooie pigmentatie.



De lipsticks zijn beide verzorgend. Ze drogen mijn lippen niet uit en blijven zeker wel 2 uurtjes zitten. Nadat je iets hebt gegeten of gedronken moet je wel even bijwerken, maar volgens mij is dat met zowat alle lipsticks. Ook voelt deze lipstick fijn aan op mijn lippen. Een beetje als een lippenbalsem maar dan iets voller.

De geur van deze lipsticks vind ik lekker, maar ik kan niet omschrijven waar het naar ruikt. Misschien ruik ik een beetje vanille? In ieder geval, de lipsticks ruiken lekker en je proeft de smaak een beetje als het op je lippen zit.

Volgens mij zijn er een stuk of 12 kleuren verkrijgbaar en ik vind het zeker aanraders. Ik ben nog van plan meer van deze lipsticks te kopen, maar nu zit ik nog in 10 pan (grr).

Deze lipsticks zijn bij de/het Kruidvat en bij sommige Trekpleisters te koop voor 2,99.

1 opmerking:

  1. Hele mooie kleuren. Die staan je goed hoor.

    Liefs, xxx Kalypso.nl.tt

    Leuke webblog.

    BeantwoordenVerwijderen