zaterdag 14 augustus 2010

8 Random questions tag

Wij zijn getagged door Floor en Marjolein en hebben acht vragen moeten beantwoorden. Hier zijn ze dan!

Wat is je favo accesoire in de zomer?
Daniella: Zeker weten een zonnebril
Carmen: Toch wel mijn zonnerbril. Ik vergeet 'm alleen heel vaak maar eigenijk zit hij wel standaard in m'n tas.
Waar shop je het liefst?
Daniella: Rotterdam, het heeft alle winkels en je kan er lekker snel met de trein komen
Carmen: Utrecht :D
Welke camera gebruik je?
Daniella: Sony, cybershot
Carmen: Canon IXUS 95IS
Wat is volgens jou het beste 'drugstore merk'?
Daniella: Catrice, lekker budget, leuke limited editions en je krijgt ook goede kwaliteit voor die prijs. Ik ben ook helemaal verliefd op de nieuwe nagellakjes!
Carmen: Toch wel Catrice. Bij Catrice krijg je echt goede kwaliteit voor een lage prijs. Er komt binnenkort een artikel over de lipsticks van Catrice!
Welk boek lees je op dit moment?
Daniella: Fatale liefde, zeker een aanrader!
Carmen: Op dit moment lees ik een boek wat niet echt een leesboek is, namelijk 'The 7 habits of highly effective teens' (7 eigenschappen die jou succesvol maken) van Sean Covey. Het is echt een heel interessant boek en ook echt leuk geschreven.
Hoe zou jij je stash beschrijven?
Daniella: Bijna alles is budget-proof en je ziet duidelijk dat nagellak overheerst (:
Carmen: Niet super groot maar de spullen die ik heb gebruik ik ook bijna allemaal.
Wat doe je het liefst met je haar? (staart, diadeem...)
Daniella: Los, ik heb bijna altijd mijn haar los, soms doe ik wel iets anders met m'n haar, maar het is bijna altijd los
Carmen: Ik heb m'n haar vaak los maar de laatste tijd ook vaak in een grote, warrige knot.
Welke kleuren heeft je kamer en waarom?
Daniella: Blauw, vroeger was mijn lievelingskleur blauw en ik vond het een lekkere rustige kleur. Nou heb ik liever roze of de kleur peach (:
Carmen: Wit, oranje geel en groen. Jup, een drukke kamer, maar ik wil graag al het geel en oranje weg en dan m'n kamer groen met wit houden.

Wij taggen iedereen die deze tag over wilt nemen, en voor de mensen die de tag over gaan nemen hebben wij acht nieuwe vragen verzonnen:
Wat overheerst er in je stash (nagellak, blush, lipgloss...)?
Zou je liever 5 catrice lipsticks of 1 MAC lipstick kijgen en waarom?
Wat is jou ideale vakantie?
In welke winkel zou je 1 minuut gratis willen winkelen?
In welke winkel koop je vooral je kleding?
Welk product heb je als laatst helemaal opgemaakt?
Van welk product zou je meer willen hebben (blushes, lipsticks, bodylotions...)?
Van welk merk zou je graag een keer iets willen kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten