vrijdag 13 augustus 2010

Freeman facial peel-off cucumber mask

Meestal kocht ik verschillende soorten maskers die in een zakje zaten en je dan maar een keer kon gebruiken. Maskers die in een tube zitten kan je veel vaker gebruiken en je bent daardoor ook voordeliger uit. Ik zag dit masker bij de Tuinen liggen en voordat ik het wist liep ik ermee naar de kassa...

Freeman is een merk waar ik nog nooit van gehoord had, maar ik vond het het wel waard om het te proberen! Het ziet er ook niet goedkoop uit. Soms zien de verpakkingen er nogal simpel uit. Maar deze heeft wel wat, het heeft een frisse uitstraling.

En nu over de werking, want eigenlijk maakt de verpakking niet zo heel veel uit.
Breng het masker aan op je gezicht en doe voorzichtig bij de huid rondom je ogen. Laat hem 5-10 minuten zitten of totdat ie opgedroogd is. Daarna trek je hem voorzichtig van je gezicht af. Tot slot spoel je je gezicht af met warm water. Sounds easy!
Nou dat intrekken ging easy, maar dat peel-off gedoe niet echt. Het is een harstikke onhandig systeem. Je trekt dit masker niet in een keer van je gezicht af, maar steeds hele kleine stukjes. Heel irritant! En tot slot krijg je sommige stukjes niet weg en moet je die afspoelen met warm water en soms gaat het dan nog niet helemaal weg.
Maar wat maakte hij mijn gezicht zacht! Meestal gaat het bij andere maskers de volgende dag de zachtheid al weg, maar bij deze niet. Alleen is het jammere dat ik niks merk bij mijn t-zone. Dat is juist net wat ik in een masker zoek, eentje die je poriƫn kleiner maakt en je gezicht minder vet maakt. Helaas doet dit masker dat niet.
Dit masker heeft een typische masker geur, een lekker frisse komkommer geur. De substantie is ook erg aangenaam, een beetje dikkig, maar daar kan ik mee leven.
Ik ga dit masker niet nog een keer kopen, want dat peel-off systeem spreekt me totaal niet aan. Ik ga hem wel op maken, maar als deze op is koop ik er eentje zonder peel-off systeem van Freeman.

Dit Freeman Facial Peel-off cucumber mask is te koop bij de Tuinen voor 3,99!