donderdag 12 augustus 2010

Douglas vitamine gloss


Ik zat wat rond te snuffelen in de Douglas en zag in een vaas lipgloss staan. Heel die vaas was gevuld met verschillende geuren en smaken. Hmm, hoe moest ik nu gaan kiezen? Er waren namelijk ook geen testertjes, dus ik besloot om op m'n gevoel af te gaan. Ik koos voor peach en strawberry. Tenslotte kostte het maar €1,50 per stuk!

Strawberry en peach ruiken heerlijk. Gelukkig had ik goed gekozen! Ook op je lippen staan ze heel mooi, het is een doorzichtige lipgloss zegmaar.
Op de verpakking staat vitamine lipgloss, maar daar merk ik niet zo heel veel van. Het maakt je lippen ook niet zachter.
Je smeert het op je lippen met een bolletje, zoals je ziet op de foto. Ik vind het niet irritant werken, eigenlijk vind ik het wel handig.
Ook een leuk detail, het bloemetje dat in het vloeistof zweeft!
Ik ben zeker blij met deze aankopen! Zeker voor die prijs van €1,50 per stuk, kon ik het niet laten liggen. Volgensmij kan je er ook heel lang mee doen, want ik heb het nu ongeveer een half jaar en het lijkt alsof er nog niks uit is.
Er zijn verschillende smaken en geuren: peach, strawberry, pineapple, grape en vanilla.