woensdag 11 augustus 2010

L’oréal gladmakende crème

Toen ik op zoek was naar een serum om mijn haar te beschermen als ik mijn haren stijl met de stijltang kwam ik dit roze flesje tegen. Roze, hm, moet goed zijn! Ik las wat het was en het was een gladmakende crème die je haar ook beschermde als je je haar föhnt of stijlt met de stijltang.



Ik wist niet wat ik moest verwachten maar toen ik een dotje op m’n hand deed en die heerlijke zoete geur me tegemoet kwam had dit product bij mij al een kleine voorsprong op mijn andere haarcrèmes. De crème zelf heeft precies de goede structuur: niet te waterig, niet te dik en goed over het haar te verdelen.

De verpakking is dus roze met een handige doseerdop. De doseerdop is erg handig want op deze manier verlies je geen product omdat je niet de kans loopt om de helft van het flesje op je hand te spuiten. Er staat ook duidelijk op de verpakking wat het is en op de achterkant staat een duidelijke beschrijving hoe je het moet gebruiken.

Dan de werking. De foto’s zijn gemaakt toen ik het haar van een vriendin wilde stijlen en het me wel een leuk idee leek om daar een artikeltje over te maken. Even voor de duidelijkheid: links is haar haar alleen geborsteld, in het midden staat de dot die ik in haar haar heb gedaan en rechts zit alleen het serum in het haar. Ik heb het daar dus nog niet gestijld. Je ziet de zachtheid gewoon bijna! Ze vond haar haar zelf ook heel zacht aanvoelen.



Deze crème maakt je haar dus een beetje stijl en maakt het super zacht, gezond en glanzend. Ook beschermd het je haar als je je haar gaat föhnen of gaat stijlen. Verwacht geen wonderen als je krullen hebt want zo stijl maakt het je haar ook niet. De eigenares van de haren op de foto heeft van zichzelf al aardig stijl haar met een beetje slag en deze crème kan dat soort haar dus maken als op de foto rechts.

Ik weet niet meer hoe duur dit flesje was, maar er zit 150ml in en ik gok dat je er rond de 8/9 euro voor betaald. Je doet er echt onwijs lang mee dus ik vind dat absoluut niet duur. Ik heb deze gladmakende crème gewoon bij de Kruidvat gekocht. Er is ook een variant voor krullen maar die heb ik nog niet. Ik ben wel van plan die te kopen (grr, 10 pan) dus daar zullen jullie vast ook ooit nog eens een review van te zien krijgen.

EDIT: We kregen een reactie van Tineke op dit artikel met daarin dat de verpakkingen van sommige artikelen van de L'oréal Studioline verandert zijn en dat je dus kans hebt om producten uit deze lijn in de op=op paden te vinden voor een lagere prijs! Ik vind dit product zeker een aanrader dus ik zou zeker even gaan kijken of je nog een flesje kunt vinden.