donderdag 19 augustus 2010

Coastal Scents '88 Shimmer Palette'

Wie kent hem niet? Het 88 palette. Op bijna elke beautyblog kan je er een review over vinden. En ik was overtuigd, ik wil hem ook! Ik had hem op m'n verlanglijstje gezet voor kerst (ja, zulke dingen doe ik nog, hahahha) en voor ik het wist lag ie onder de kerstboom (;
Sinds de dag dat ik hem heb kan ik er niet van afblijven, zo mooi is dit palette. Ik heb hem nu meer dan een half jaar en ben er nog steeds super blij mee!

De pigmentatie is zo geweldig, je hoeft maar een keer met je kwast erover heen te gaan en je vinger zit al helemaal onder de oogschaduw. Op de foto hierboven zie je random swatches en ik heb er geen basis onder.
Misschien het enige nadeel is, dat de oogschaduw soms een beetje korrelt. Maar dat vind ik helemaal geen probleem, want zo erg korrelt het ook weer niet.
Ook als je naar de prijs kijkt, begin je al te kwijlen. Voor 88 verschillende kleurtjes betaal je maar €19,95. Dat is gewoon niks, zeker voor de pigmentatie die je krijgt!
Ik ben ook gestopt met losse oogschaduws te kopen, want ik heb dit palette en ik vind het ook een beetje nutteloos om iets te kopen wat ook waarschijnlijk in mijn palette zit.

Ik raad dit palette zeker aan! Ik heb 88 Shimmer Palette, maar je hebt ook 88 Matte Palette, 88 Metal Menia Palette en 88 Warm Palette. Ik ben van plan om deze een keer aan te schaffen, maar nu heb ik genoeg aan dit palette. Mijn 88 Shimmer Palette komt van Enchantra.
88 Shimmer Palette: €19,95
88 Matte Palette: €18,95
88 Warm Palette: €24,95
88 Metal Mania Palette: €24,95