maandag 9 augustus 2010

Glasvijl bij de Kruidvat

We kennen natuurlijk allemaal de vijl wel, maar weet ook iedereen dat er veel verschillende soorten vijlen zijn? Even voor als je het nog niet wist: die zijn er. Misschien komt daar nog wel een artikel over maar dit artikel gaat over iets anders.

De glasvijl is een soort vijl waar je erg makkelijk mee kunt vijlen. Je vijlt er snel mee en het is ook een hygiënische vijl. Ik heb er zelf 1 van Herôme en die was rond de 17/18 euro, maar nu zag ik in het krantje van de Kruidvat iets leuks staan: een glasvijl van het merk ‘True Spirit’ voor 1,49! Ik weet niet of het wat is, maar het is het proberen waard, toch?

De glasvijl is in 4 verschillende soorten te krijgen. Met witte, roze, paarse of blauwe strass steentjes. De vijl komt in een mooi hoesje van velours en is, zoals ik al zei, van het merk ‘True Spirit.’

Deze actie geldt van dinsdag 10-08 tot 15-08

Het proberen waard, toch? Zijn jullie van plan even te gaan kijken naar deze vijlen? En zouden jullie het leuk vinden als er een keer een artikeltje komt over verschillende vijlen?

Psst, sorry dat de update van project 10 pan nog steeds niet online staat, maar ik beloof dat die morgen online komt! Ik kan alvast zeggen dat het goed gaat ^^