dinsdag 10 augustus 2010

Update Project 10 pan #2

Sorry sorry sorry dat dit artikel vandaag pas online komt. De volgende update zal wel gewoon op zondag zijn maar ik had de afgelopen dagen echt geen tijd. Nogmaals sorry! Maar nu de update. Ik ga ieder artikel apart behandelen.


Leave-in conditioner: op
Over dit product kan ik kort zijn: deze is op. Gewoon leeg. Ik had ‘m vorige week overgepot in een klein potje en dat potje was na 3 keer haren wassen op! Ik wist niet dat ik er zo veel van gebruikte… Ik gebruikte het ook soms in de ochtend als mijn haar droog was. Maar deze is dus helemaal op! Mijn eerst 10-pan product dat ik helemaal op heb gemaakt: yay!




FA ‘Lotus’ deodorant: op
Woohoo, deze is ook op! Ik zei vorige week al dat deze snel zou gaan, en dat ging ‘ie zeker. Deze was de woensdag na de vorige update al op! Nu gebruik ik weer mijn vertrouwde deodorant van NIVEA en de stick deodorant van The Body Shop.





NIVEA douchegel: tot over de helft leeg
Deze douchegel gebruik ik trouw iedere dag onder de douche, maar omdat ik een puffspons gebruik en dan maak een klein beetje douchegel nodig heb om heel veel schuim te krijgen, gaat deze niet erg snel. Maar ach, deze zal binnenkort ook wel op zijn.



Kruidvat scrubcrème: nog ongeveer 2 keer te gebruiken
Ik heb mijn handen hier afgelopen week mee gescrubt en ze waren echt super zacht! Ook heb ik mijn gezicht er 1 keer mee gescrubt. Volgende week (eigenlijk deze week dus) ga ik nog een keer mijn gezicht scrubben en nog een keer mijn handen scrubben en ik verwacht dat ‘ie dan wel leeg is.



Catrice blush: bijna op
Bij deze blush zie je de pan echt al onwijs! Ik denk dat deze bij de volgende update ook wel op zal zijn, omdat ik ‘m iedere dag met plezier gebruik en ‘ie dus snel op zal gaan. Ik denk dat ik het ook wel weer jammer zal vinden als deze op is want hij is zo mooi!






Kruidvat handcrème: nog voor een vijfde vol
Ik denk dat deze handcrème nog voor 1/5 vol zit. Ik gebruik deze handcrème gedurende de dag een paar keer en iedere avond en als vriendinnen langskomen gebruiken ze ook wel eens wat handcrème dus deze zal denk ik over 1 of 2 weekjes ook wel op zijn.




Lippenbalsem Hello Kitty: bijna op
Deze lippenbalsem heb ik echt onwijs vaak gebruik de afgelopen week. Mijn moeder heeft ‘m ook soms gebruikt en vriendinnen ook. Deze lippenbalsem is écht bijna op en volgens mij heb ik een stick-lippenbalsem nog nooit zo ver opgekregen. Ik word deze lippenbalsem nu wel zat (pff, 2 weken lang dezelfde lippenbalsem gebruiken..) en zal dus blij zijn als ‘ie op is. Het is wel een erg fijne lippenbalsem maar op dit moment denk ik niet dat ik hem zal gaan missen.


Lippenbalsem Jip en Janneke: bijna op
Deze lippenbalsem is ook bijna op. Ik gebruik deze iedere avond op mijn lippen en op droge plekjes zoals mijn ellebogen. In dit potje zit alleen nog maar wat lippenbalsem aan de randjes dus deze zal volgende week ook wel op zijn.




AH soft crème: bijna op
Deze is ook bijna op, omdat ik iedere ochtend en avond mijn benen en mijn armen met deze bodylotion insmeer. Deze zal volgende week ook wel op zijn.




The Body Shop Shea Butter zeepje: nog niet echt op..
Ik heb 2 zeepjes van TBS en het Shea butter zeepje wil ik op hebben. Dit stuk zeep gaat nou niet echt heel snel op en toen ik het naast het andere zeepje van TBS legde leek er zowat niks van af. Ik vroeg me af hoe ik kon meten hoeveel er van dit zeepje af was, dus ging ik het maar wegen!
Nieuwe zeepje (olijf TBS): 100 gram
TBS Shea butter zeepje: 58 gram
WOW! Hij is gewoon al bijna voor de helft op! En dat in 2 weken! Nou, met deze gaat het dus ook wel prima, hihi. Voor mijn gevoel gaat het zeepje echt heel langzaam maar de weegschaal liegt niet.


Het gaat dus prima met mijn 10 pan en ik heb niks voor mezelf gekocht. Ik zit nu op 2/10 en volgende week zullen er een stuk meer producten op zijn. Ik merk ook dat als ik nu in de stad loop en ik ergens langs loop dat ik denk: ‘ach, dat heb ik toch niet nodig.’ 10 pan is dus echt ergens goed voor!

Doen jullie ook aan project 10 pan of zijn jullie van plan om het te gaan doen? Als jullie al bezig zijn: hoe gaat het?