maandag 23 augustus 2010

My diary 2010-2011

Morgen begint school voor mij en ik dacht het lijkt me wel leuk om m'n agenda te showen. Een agenda is noodzakelijk voor school. Ik wil altijd goed nadenken voordat ik een agenda kies, je moet er tenslotte het hele jaar er tegen aankijken. Altijd een moeilijke keuze: zal ik gaan voor vintage of eentje die gewoon handig is? Vorig jaar had ik een romantic agenda, vintage. Dit jaar ging ik voor wat anders. De Fancy agenda sprak me aan, want het veel over beauty gaat. Deze agenda heeft ook dingen te doen tijdens de les, zoals invulverhalen en intervieuws met Lauren Conrad etc.

Elke maand is weer anders, met andere plaatjes en kleurtjes.
DETAIL: de spiegel op de voorkant, erg handig!

Zelf heb ik de agenda een heel klein beetje opgepimpt. Ik heb al mijn tijdschriften doorgelezen voor leuke plaatjes. Een vintage plaatje, om mijn agenda toch nog een beetje vintage te krijgen, hahah (;

Hopelijk kan ik dit schooljaar aan met deze Fancy agenda! (:
Welke agenda heb jij dit jaar?