zondag 22 augustus 2010

Essence XXXL Shine Lipgloss

Weer een essence product, maar dit keer een lipgloss. Wie wil er nou geen XXXL glanzende lippen, hahaha. Ik zag dit nieuwe kleurtje liggen en het was precies een kleurtje waar ik naar zocht, dus natuurlijk nam ik hem mee naar huis.

En ik heb absoluut geen spijt dat ik dit lipglossje heb meegenomen. Hij geeft zo’n mooie rode gloed aan je lippen.en ook een hele mooie glans. Hij plakt wel, maar dat vind ik helemaal niet erg. Hoe meer een lipgloss plakt, hoe langer deze blijft zitten. De substantie is ook erg aangenaam. Wat misschien een nadeel is, is dat de sponsapplicator best wel hard is.

Ik heb ook een paar tests met deze lipgloss gedaan, kan ie tegen drinken en eten?
Drinken overleeft ie makkelijk, een glas water is geen probleem. Een tussendoortje (fruit, snoep, chips en koekjes etc.) overleeft ie ook zonder moeite. Helaas lukt het hem niet een hele maaltijd te overleven dus na het eten zou je hem opnieuw op moeten smeren. Zonder al deze tussendoortjes en glaasjes water, blijft ie net geen uur zitten. Wat hartstikke goed is voor zo’n goedkope lipgloss, want ik heb ook duurdere merken en die houden het ongveer net zolang uit. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit over een lipgloss gelezen, die meer dan 3 uur blijft zitten.
Essence XXXL Shine lipgloss kost €1,79. Ik raad hem zeker aan, zeker voor die prijs!
Er zijn ook nog andere kleurtjes, dus voor iedereen moet er vast wel iets leuks liggen. Essence is verkrijgbaar bij de Kruidvat.