zaterdag 21 augustus 2010

NOTD Essence '02 Pointbreak'

Vandaag weer eens een NOTD van Essence Surfer Babe collectie, 02 Pointbreak. Dit kleurtje heb ik nog nooit opgehad en ik heb hem nu zeker meer dan een maand –shameonme-. Dus ik vond het wel eens tijd om hem uit te proberen. Het is niet echt een zomerkleurtje, maar op dit moment schijnt de zon ook niet echt zo heel fel meer.


Hij dekt volledig na twee laagjes, alleen heb ik wel een beetje dikke lagen opgedaan. Ik vind het echt een heel mooi kleurtje, grijs vind ik altijd wel wat hebben qua kleur. Er zitten geen glitters in, wel heeft dit lakje een mooie glans. Hij blijft zeker drie dagen zitten met topcoat, dus zonder topcoat gok ik twee dagen.
Alleen ik ben niet zo gewend meer aan een dun kwastje. Ik ben meer gewend aan Catrice qua kwastjes, maar opzich kon ik hier prima mee lakken. Uiteindelijk ben ik heel erg blij met dit lakje, essence heeft namelijk een beetje schommelende kwaliteit.

Sorry, je ziet de camara in mijn nagels.


Dit nagellakje is een limited edition van essence genaamd 02 Pointbreak. Helaas is deze uit de schappen gehaald, omdat ik deze een tijdje geleden heb gekocht. Misschien kan je deze in de koopjesbakken vinden, ik vind daar namelijk soms een paar limited editions voor een koopje. Dit lakje heb ik gekocht toen het nog in de schappen lag en kostte € 1,79.
Essence is verkrijgbaar bij de Kruidvat.