vrijdag 6 augustus 2010

Nagelfestijn bij Kruidvat!

Ik vond een heel handig artikel op www.deltacephei.nl wat ik even met jullie wilde delen. Ik denk dat erg veel meiden deze aktie leuk gaan vinden!




Volgende week (9-8 tot 15-8) is het bij de Kruidvat 1+1 gratis op alle nagellak, nagelverzorging, removers, nepnagels, vijlen enzovoort. De merken waarvoor deze aktie geldt zijn:
- Kruidvat eigenmerk
- Herôme
- Max Factor
- Essence
- L'oreal Paris
- Catrice
- GOSH
- Rimmel London
- Maybeline
- Sally Hansen
- Impulsz
- Broadway

Zoals je ziet doen alle merken die ook maar iets verkopen wat met nagels te maken heeft mee aan deze aktie. Ik mag er zelf niks van kopen (grr, project 10 pan) maar als ik jullie was zou ik zeker even gaan kijken!

Zijn jullie van plan iets te kopen?

Bron: www.deltacephei.nl