vrijdag 6 augustus 2010

NYX Jumbo eye pencil 'Milk'

Toen Daniella terug kwam uit Amerika, had ze een cadeautje voor me meegenomen. Ze wist dat ik al een tijdje een NYX Jumbo eye pencil wou en dan het liefste in de kleur ‘Milk’ dus had ze die voor me meegenomen.

Toen ze mij het cadeautje wou geven, vertelde ze dat het cadeautje tijdens de reis kapot was gegaan. Ik had al het gevoel dat ik wist wat het was, dus zei ik dat ik het toch om zou smelten. Daar komt ook nog een artikeltje over.

Daniella heeft me dus een NYX Jumbo eye pencil in de kleur ‘Milk’ gegeven. Je kunt de NYX Jumbo eye pencils als oogschaduwbasis gebruiken of als oogpotlood op je waterlijn. Ik heb het al geprobeerd om te gebruiken als oogschaduwbasis en dit potlood egaliseert je ooglid en zorgt dat de kleuren intenser worden. Ook blijft door deze basis de oogschaduw langer mooi zitten. Op mijn waterlijn blijft dit potlood echt heel lang zitten. Ik denk dat dat komt omdat het een best vettig potlood is.

Het is een heel creamy potlood en het is ook een goed gepigmenteerd potlood. Zeker een aanrader!

Ik weet niet hoe duur dit potlood in Amerika was, maar in Nederland kun je ze online bestellen bij boozyshop voor 3,69 euro per stuk. Er zijn bij boozyshop ook nog 27 hele mooie andere kleuren verkrijgbaar.