woensdag 25 augustus 2010

NOTD Herôme 'Nice'

Ik heb een aantal nagellakjes van de W.I.C. collectie van Herôme en dit leuke mauve kleurtje is daar 1 van. Dit zegt Herôme zelf over deze collectie:

W.I.C. is de prachtige combinatie van alle natuur, cultuur en kleurrijke steden die onze veelzijdige wereld ons biedt. Geïnspireerd door de rijkdom van de wereld, heeft elke nagellak de naam van een wereldse stad gekregen. Bekende moderne kunstenaars uit de steden Amsterdam, Valencia, Londen en Parijs hebben W.I.C. een gezicht gegeven, door prachtige portretten compleet met nagellak te schilderen. Dit geeft perfect het trendy en artistiek concept van de nagellak lijn weer.

Er zijn echt veel leuke kleurtjes die ik nog graag wil hebben maar ach, een mens kan net alles hebben!



De kleur lijkt heel erg op de kleur rechts onder. Ik kreeg de kleur niet helemaal goed op de foto, maar hij komt aardig in de buurt!

Hij lakt fijn, heeft een fijn breed kwastje, droogt snel en ik zie na 3 dagen de eerste chipjes verschijnen. Ik vind dit echt een heel fijn lakje! Ik heb, zoals ik al zei, ook nog andere lakjes uit deze collectie en ik vind ze best verschillen in kwaliteit. Ik vind dit toch wel de fijnste!

Deze nagellak kost 6,95 euro en is o.a. bij Douglas en online bij Herôme verkrijgbaar.

Ik heb op dit moment trouwens echt een onwijze rot topcoat en ik ben nog op zoek naar een fijne dus tips zijn welkom!