donderdag 26 augustus 2010

OOTD 26-08

Voordat je naar alle foto’s gaat kijken wil ik eerst even zeggen dat de foto’s echt van rotkwaliteit zijn. Zoals jullie misschien wel weten is hier in het Westen de school alweer begonnen. Daniella en ik zitten nu beide de hele dag op school en moeten daarna huiswerk maken. We proberen allebei zo veel mogelijk aan Ourbeautypassion te doen, maar soms lukt het niet om de update voor 6 uur te plaatsen. Vandaag had ik het eerste vrij en ik typ dit nu dus ook even vlug voordat ik naar school moet. Waarschijnlijk komt er ergens later deze dag nog wel een artikel online, maar daar ben ik niet zeker van.

De foto’s zijn dus niet van super goede kwaliteit, omdat ze om 8 uur in het schemerlicht zijn gemaakt en het lukte me écht niet om het licht goed te krijgen.



Ik draag hier een shirtje van ONLY (betere kwaliteit foto: *klik*) en deze was 49,95 euro. Verder draag ik een donkerblauwe broek van de H&M en deze kostte 29,95 euro. Het donkerblauwe vestje komt van de WE en kostte, volgens mij, 19,95 euro. De witte schoenen die ik draag komen van de Primark (de beroemde schoentjes) en deze waren volgens mij 3 euro. Verder zien jullie mijn knalroze Eastpak die ik er even bij op de foto moest zetten, hihi.

Dit is een outfit die ik vandaag gewoon naar school draag. Lekker comfy maar, naar mijn idee, toch stijlvol. Dit is toch wel echt mijn favoriete outfit om naar school te dragen. Op het moment dat ik dit schrijf regent het heel hard buiten dus waarschijnlijk ga ik charmant in regenpak naar school.

Wat dragen jullie graag naar school? Is bij jullie de school al begonnen?