vrijdag 27 augustus 2010

Nieuwe Vaseline v.s. oude Vaseline

Toen ik vond dat ik wel toe was aan een nieuwe pot vaseline omdat ik degene die ik eerst had al té lang had, zag ik dat vaseline een hele nieuwe verpakking heeft.

De oude pot (links) is wit met een blauwe sticker en verder gewoon een normale dop die je van het potje af kunt halen. Eigenlijk vind ik dit echt een hele saaie en vooral een oud uitziende verpakking. Naar mijn idee niet erg… stylish.



De nieuwe pot (rechts) daarentegen vind ik een stuk leuker! Het potje zelf is doorzichtig en voor de rest is alles blauw. Duidelijk etiket en wat ik erg belangrijk vind: handige dop! Deze dop zit, in tegenstelling tot de dop van de oude verpakking, vast aan het potje. Het is een klepsysteem! Ik vind dit zelf veel handiger en ik vind het er ook een stuk beter uitzien.

Misschien valt het jullie niet zo op, maar mij valt dit dus echt wel op: de kleur is anders! Dit kan komen omdat ik die oude pot vaseline al véél te lang heb (eh.. 8 jaar?) en hij dus gewoon oud is geworden, of vaseline is gewoon verandert. Ook is de geur anders. De oude vaseline heeft echt een.. tja, voor mij een echt vaseline geurtje. De nieuwe heeft juist geen geur wat ik een stuk fijner vind. Ik weet niet of deze twee dingen komen omdat ik de pot links al veel te lang heb, maar anders vind ik het een hele verbetering!

Ik weet niet of de prijs is verandert, maar de pot die ik (nee oke, mijn moeder) pas kocht kostte rond de 2,50 en ik heb geen idee hoe duur degene was die ik al 8 jaar heb want zo goed is mijn geheugen dan net weer niet.

Al met al komt het erop neer dat ik dat de petroleum jelly van vaseline er echt op vooruit is gegaan. Ik vraag me nu heel erg af welke pot vaseline jij hebt staan en hoelang je die al hebt staan. Dus, welke verpakking hebben jullie en hoelang heb je die al?


Het volgende artikel zal een artikel zijn dat iets meer beauty-gericht is, maar ik kreeg het nu echt niet meer voor elkaar om een uitgebreid artikel te schrijven (al vind ik dat deze toch ook best uitgebreid is geworden…). Ik moet zo naar een verjaardag (ohnooooos, ik moet de cadeautjes nog inpakken. *paniek*) en daar blijf ik slapen. De verjaardag is bij Daniella dus Daan heeft dan ook geen tijd om een artikel te schrijven. Morgen moet ik weer door naar de volgende verjaardag en dan moet ik ook nog huiswerk maken. Echt, ik maak artikelen met onwijs veel plezier, maar soms gaat het gewoon even niet zo goed samen met school. Ik ga dit weekend (eh.. zondag dus) proberen zoveel mogelijk artikelen te schrijven zodat jullie voorlopig niet zonder updates zitten.