zaterdag 28 augustus 2010

Jip en Janneke spiegeltje

Ik had al eerder gehoord van Jip en Janneke make-up bij de Hema, ik was ook op slag verliefd op de lipglossjes. Helaas zit ik een no-buy fase, ik geen geld besteden aan dingen die ik al heb of helemaal niet nodig heb. Jip en Janneke heeft gelukkig niet alleen maar make-up, maar ook dingen zoals een make-up tasje (die ik ook heb gekocht, maar plotseling verdwenen is), pennen en notitieboekjes. Bij ons in de Hema hebben ze een apart rek voor Jip en Janneke, dus je ziet in één overzicht alles. Ik wilde al graag een spiegeltje voor in mijn etui en is deze niet cute? Er zitten twee spiegeltjes in, aan de ene kant normale grootte en aan de andere kant ingezoomd. Hij past ook makkelijk in mijn etui, ook al moet ik zeggen dat ik een best 'hoge' etui heb. Check de voorkant met super schattige tekeningen.

Jip en Janneke make-up etc. is te koop bij Hema. Ik weet niet of dit spiegeltje een limited edition is, van de make-up weet ik het wel. Dit spiegeltje kost €2,25.
Tekeningen zijn getekend door Fiep Westendorp