zondag 29 augustus 2010

EOTD: Blurple

Toen ik voor deze blauw met paars en zwarte look een naam moest bedenken, kwam ik niet verder dan: blauw met paars en zwarte look. Toen dat denken niet echt resultaat boekte, ging ik namen proberen te bedenken met blue en purple. Toen ik dat deed, stond er opeens een naam op het blaadje voor mijn neus: Blurple! Blue + purple = Blurple. Woot woot!

Blurple dus.

Ik heb voor deze look mijn 88 shimmer palette gebruikt, een zwart oogpotlood van GOSH, een zwarte gelliner van Wet ’n Wild en de zwarte kleur uit een klein palette van Catrice uit een collectie die rond kerst vorig jaar uit kwam. Ook heb ik een matte, witte kleur gebruikt als highlight van Catrice uit de Nude Sensation LE.

Ik heb over het bewegende ooglid een aquablauwe kleur gedaan (waar je niet echt meer veel van terugziet) en in mijn binnenste ooghoek een licht blauwe kleur. In mijn crease en een stukje daarboven deed ik een paarse kleur en mijn buitenste ooghoek en een deel van mijn crease maakte ik zwart met de zwarte kleur uit het 88 palette en de kleur uit het Catrice paletje. Onder mijn oog heb ik de paarse kleur aangebracht en daar overheen wat van de zwart uit het 88 shimmer palette. Ik heb op mijn wenkbrauwbot de matte witte kleur van Catrice gedaan en ik heb een lijntje getrokken langs mijn wimperrand met een zwarte Wet ’n Wild gelliner. Verder heb ik met een zwart oogpotloodje van GOSH getightlined (waterlijn boven en onder lijnen) en de Virtuôse mascara van Lancôme heeft zich op mijn wimpers gevestigd.

Ik ben de laatste tijd aan het experimenteren met mijn 88 shimmer palette die ik hier heb besteld. Dat merken jullie misschien wel aan de looks die langskomen. Vinden jullie het leuk om dit te zien of zien jullie liever andere artikelen?