donderdag 5 augustus 2010

Shoplog Amerika

Deze vakantie ben ik vier weken in Amerika geweest. Gelukkig is er genoeg te shoppen op het gebied qua beauty (en natuurlijk ook kleding!). Merken zoals NYX en Wet n Wild, ik werd daar natuurlijk helemaal gek. Helaas kon ik niet zo heel veel kopen dan ik eigenlijk wilde, want al het make-up moest natuurlijk weer mee naar Nederland. Ik heb foto's gemaakt zodat jullie kunnen zien wat ik heb gekocht, Enjoy it!

Alles is van links naar rechts verteld...

De beruchte moodpolish, elke beautyblog had het erover. Ze veranderen van kleur door warmte of de kou (je had vroeger ook sieraden, die door warmte veranderde van kleur!). Ik twijfelde ook niet in de claire's toen ik ze zag liggen, ik pakte er vier en liep ermee naar de kassa. Voor $5 lagen ze in de schappen.
De kleuren zijn: silly/awesome, excited/bored, daring/innocent en calm/wild



Al heel lang wilde ik graag Wet n Wild. Ik twijfelde ook heel vaak of ik gewoon zou bestellen op internet, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. Gelukkig hebben ze bijna overal in Amerika schappen met Wet 'n Wild. Voor ongeveer $3 per stuk nam ik deze drie nagellakjes mee. Helaas zijn de etiketten tijdens het reizen een beetje onduidelijk geworden.
De kleuren zijn: blazed, casting call en tickled pink



Essie vind ik Nederland te duur, daar heb ik het niet voor over. Maar in Amerika is het ongeveer $9,50 (wat ongeveer 8,50 in euro's is), terwijl het normaal in Nederland ongeveer 13 euro is. In Amerika vond ik de prijzen redelijk gaan, dus nam ik er twee mee.

De kleuren zijn: demure vixen en shop till I drop

En als laatse een OPI nagellakje, waar ik misschien stiekem het meest trots op ben. Hetzelfde verhaal over Essie geldt hier ook. In Nederland is het meestal 13/14 euro, terwijl je in Amerika voor ongeveer $11 (wat ongeveer 10 euro is) hetzelfde krijgt.

De kleur is: rumple's wiggin', dit lakje behoort tot de Shrek after collectie.

Ik wilde nog wat dingen hebben van NYX en wet 'n wild, alles zijn dingen die ik dagelijks gebruik.
Wet 'n Wild lipsticks in 903C en 902C
NYX blush in Angel
Wet 'n Wild lip shimmer in 104
Wet 'n Wild lipgloss in 564A en 566


Last but not least..de lippenbalsems!
Burt's bees
Setje starbust lipsmacker (candy flavor lip gloss) in Mango Melon, Royal berry punch en Strawberry Banana
Setje M&M lipsmackers (uit M&M World) in Red, Bleu en Green
Als laatst Cherry Carmex

Ik ben erg blij met mijn aankopen en ik zal deze vakantie nooit vergeten!
Natuurlijk wordt er over elk product een review geplaatst.