zondag 1 augustus 2010

Update project 10 pan #1

Dit is de eerste Zondag na de dag dat ik begon aan project 10 pan. Ik zou iedere Zondag een update plaatsen over hoe het nou is gegaan deze week, dus dit is een artikel om jullie te.. updaten over hoe het deze week is gegaan.

Laat ik het maar meteen zeggen: ik had vrijdag heel erg de neiging om naar de stad te rennen en de nieuwe Jip en Janneke make-up te kopen bij de Hema. Waarom moet de Hema nou precies NU met die make-up komen!? Ik zit ook te kijken naar MAC collecties die uit zullen komen in September maar die zijn gelukkig voorlopig nog niet uit.

Buiten vrijdag om ging het best goed. Ik gebruik de producten gewoon met plezier en zag er eigenlijk niet echt tegenop om wéér die blush te gebruiken en om wéér die handcrème te moeten gebruiken. Het enige wat wel erg langzaam gaat is het Shea Butter zeepje van The Body Shop, maar die zal vanzelf ook wel opgaan.

De douchegel is al voor ongeveer 1/3 leeg en de scrub gebruik ik 1 keer per week en gaat dus ook best langzaam maar daar is dus ook een beetje uit. De lippenbalsem van Hello Kitty heb ik iedere dag bij me en is ook al een stukje kleiner. Er doet ook nog een Jip en Janneke lippenbalsem mee aan 10 pan, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. Met die J&J lippenbalsem gaat het ook goed want die gebruik ik voor droge plekjes en iedere avond op mijn lippen.

Het potje rechtsboven is de leave-in conditioner die ik over heb gepot in een klein potje omdat ik dan kon zien hoeveel er nog in het flesje zat en dat bleek best veel te zijn. Deze gaat denk ik ook best snel op, want iedere keer als ik mijn haar heb gewassen doe ik standaard wat van deze conditioner in m’n haar.

Dan de Catrice blush. Ik heb deze blush iedere dag trouw gebruikt maar ik had soms toch wel de neiging om naar mijn andere blushes te grijpen. Je ziet de pan alweer dus deze gaat denk ik ook best snel op.

De bodylotion van de AH doe ik iedere avond en ochtend op mijn benen en soms ook op mijn armen. Ik gebruik best veel dus deze zal ook wel snel op gaan.

De handcrème van de Kruidvat staat op mijn vensterbank naast mijn bureau en aangezien ik veel achter m’n bureau zit (artikelen schrijven, foto’s bewerken…) pak ik ook regelmatig de tube handcrème en doe ik een dotje op mijn hand en laat ik het even intrekken. Ik vind het ook niet erg om deze te gebruiken, dus ik denk dat deze over een paar weekjes ook wel op zal zijn.

De deodorant van FA is echt al bijna leeg en ik weet bijna zeker dat die de volgende zondag op zal zijn.

Het zeepje van The Body Shop is toch wel het grootste blok aan mijn been. Zo’n groot zeepje gaat gewoon echt niet snel op. Ik was iedere dag m’n handen een paar keer met deze zeep, maar hij word maar niet kleiner! Ik vind het wel een erg fijn zeepje en gebruik ‘m met plezier, dus eigenlijk is het niet eens zo’n heel groot blok aan mijn been.

Over een week kunnen jullie op Zondag weer een nieuwe update vinden en ik hoop dan wel te kunnen zeggen dat ik producten op heb gemaakt.