zondag 1 augustus 2010

Diadermine oogreinigingslotion

Deze oogreinigingslotion belooft dat het alle soorten oog make-up verwijdert, zelfs waterproof make-up! Ook belooft het dat er geen vettig laagje achterblijft. Het belooft heel wat, maar of alles echt waar is?

Ja, alles is waar. Als ik deze oogreiniginslotion op een watje doe en dan een paar keer over mijn ogen haal, is al mijn make-up weg. In vergelijking met mijn oude is deze een veel beter. Je hoeft niet hard te boenen, alles gaat makkelijk weg en misschien is dit ook wel een voordeel voor meiden met gevoelige ogen of een gevoelige huid: hij is namelijk hypoallergeen. De enigste nadelen zijn dat er een vettig laagje achter blijft, maar dit is een heel klein beetje en voorderest niet storen. Ook is het een nadeel dat als je te veel gebruikt en er iets van deze lotion in je oog komt, je 5 minuten wazig ziet. De nadelen zijn niet echt storend, vind ik. Daarom vind ik dit zeker een goede oogreinigingslotion!


In gebruik: Door het olielaagje bovenop moet je eerst schudden. Alleen doordat het olielaagje best snel weer naar boven gaat, moet je het snel op een watje doen. Je moet alleen wel opletten dat je niet te veel doet, want dan is de kans groter dat het in je oog komt en dan zie je 5 minuten wazig.


Diadermine oogreinigingslotion kost rond de 5,-