maandag 2 augustus 2010

Shoplog Frankrijk

Ik ben deze vakantie een weekje van hotel naar hotel getrokken van de westkust van Frankrijk tot bijna in Spanje. Ik heb niet heel veel gekocht, maar ze hadden ook niet heel veel andere merken dan die we hier in Nederland hebben. Ik heb een paar dingetjes gekocht die ik wel leuk vind om te laten zien.

Als eerste mijn zeepjes die ik heb gekocht (eigenlijk gekregen van m’n ouders). We liepen in een heel schattig straatje en daar zag ik deze winkel en ik ging even naar binnen en ik snufte aan alles en ik wou ALLES HEBBEN! Maar echt, het rook daar zó lekker! Uiteindelijk mocht ik 3 zeepjes uitzoeken van mijn ouders en koos ik voor het rozenzeepje, het muskzeepje en het lavendelzeepje. Het waren wel erg dure zeepjes, want voor 3 zeepjes van alle 3 ongeveer 100 gram waren we 36,95 kwijt. Dat is erg duur, maar de man achter de kassa vertelde ons dat er heel veel goede oliën in deze zeepjes zit. Hij ging met een droog zeepje over mijn arm en het liet echt een beetje een olieachtig laagje achter. Over deze zeepjes komt nog een apart artikel.

Toen we in La Rochelle waren zag ik een megagrote Sephora. Er waren echt héél veel kortingen en ook op deze stipplingkwast. En laat ik die nou net nodig hebben, hahaha. Eerst was deze kwast 37 euro en nu ging er 70% korting vanaf en was ‘ie nog maar 10,50. Dat is nog steeds duur voor een kwast, maar zo goedkoop had ik ‘m anders nooit meer gevonden. Ik denk dat ik hier ook nog een apart artikel over schrijf.

In dit artikel konden jullie een NOTD (Nail of the Day) zien van een Bourjois mini. Van deze lakjes heb ik er 4 gekocht. Ze waren 4 euro per stuk en dit was eigenlijk het enige wat ik in Frankrijk kon vinden wat ze niet in Nederland hebben.

Zoals je ziet heb ik niet superveel gekocht in Frankrijk, maar ik ben wel heel blij met de spulletjes die ik heb gekocht.