woensdag 4 augustus 2010

Nagellakdroog eend

Met mijn verjaardag kreeg ik van twee lieve vriendinnen een pakketje onder m’n neus geduwd. Daar zaten allemaal leuke dingen in (waaronder ook deze LA Colors trio’s) en daar zat dus ook deze eend in. Toen ik de eend zag, wist ik echt niet wat ik ermee moest. Maar na de doos even te hebben bestudeerd, werd het me allemaal duidelijk.

Natuurlijk ziet dit lieve eendje er hartstikke lief uit, maar wat doet ‘ie nou eigenlijk? Nou, met deze eend kun je ervoor zorgen dat je nagellak sneller droogt! Eigenlijk is het een soort ventilatortje in de vorm van een eend. De snuit van de eend zorg ervoor dat de lucht meer gericht is, dus komt echt bijna alle lucht op je nagels.

Deze eend heeft 2 pinlight batterijen nodig om tot leven te kunnen komen. Als de pinlight batterijen erin zitten, druk je op het oranje knopje en begint de eend te blazen. Je kunt de kop ook verder naar boven laten richten of verder naar onder, maar ik heb hem vaak op de stand waar die ook op de foto’s op staat.
Maar.. werkt het? Je nagellak droogt er een klein beetje sneller door, maar het is toch gewoon een onwijs schattige gadget? Toen het zo warm was (precies, was…), gebruikte ik meneer eend soms ook als ventilator. Dan zette ik ‘m naast me neer op de vensterbank en blies hij heerlijke verkoelende lucht naar me toe.

Deze multifunctionele nagellakdroog eend is te koop bij boozyshop voor 10,-. Ze hebben bij boozyshop ook nog heel veel andere leuke dingen, dus neem zeker een kijkje!

EDIT: Sorry sorry sorry dat er gister geen artikel online kwam. Daniella en ik waren allebei de hele dag weg en het artikel dat we vooruit hadden geschreven kregen we niet online. Vandaag zullen er twee artikelen online komen om het goed te maken.