zondag 26 september 2010

De afgelopen dagen

De afgelopen dagen zijn er geen artikelen online gekomen, maar dat heeft een reden: we waren op kamp! We zaten dit weekend in een leuk huisje in het bos, maar we bedachten ons dat we vergeten waren artikelen in te plannen. Dit was natuurlijk niet heel slim, maar we konden er op dat moment niks meer aan veranderen. Omdat we net thuis gekomen zijn, hebben we ook geen artikel voor morgen. Morgen zal er helaas dus geen artikel online komen. We gaan proberen dinsdag weer een artikel online te zetten.

Dan is er nog een klein probleempje: ik heb mijn vinger gebroken en zit met 1 hand in het gips. Artikelen schrijven zal hierdoor een stuk moeilijker worden, omdat ik maar met 1 hand kan typen. Met deze kleine update ben ik nu al een dikke 10 minuten bezig. Hoe zal het dan gaan als ik een heel artikel te moeten schrijven en foto's moet maken!? Maar, ik ga mijn best doen.

Sorry voor het ongemak, maar we hopen dat jullie er begrip voor hebben.

xox