dinsdag 28 september 2010

Mission complete! (10 pan)

9 weken geleden besloot ik mee te doen aan project 10 pan. Ik koos 10 producten die ik op zou maken en ik mocht geen nieuwe producten kopen voordat ik die 10 producten op had gemaakt. Ik had gedacht dat ik de 10 producten na een maand wel op had, maar niets was minder waar.

Na 9 weken heb ik mijn 10 producten dus opgemaakt. Ik heb eigenlijk amper momenten gehad waarop ik geen zin meer had om een bepaald product te gebruiken. Die 9 weken zijn voor mijn gevoel echt snel om gegaan! Dit klinkt misschien een beetje vaag, maar nu die 9 weken zo snel gingen heb ik pas door dat de tijd best snel gaat en je dus gebruik moet maken van alle tijd die je hebt. Dat was de wijze les in dit artikel dus weer, haha.

Maar.. heb ik project 10 pan echt helemaal gehaald? Hier kan ik kort over zijn: nee, ik heb gezondigd. Ergens rond week 5 (volgens mij) kocht ik een gelliner uit de Limited Edition van Essence. Nu zie ik dat hij overal is uitverkocht, dus eigenlijk ben ik wel erg blij dat ik hem toch heb gekocht. Ik had nog nooit een gelliner gezien bij merken die je gewoon bij drogisterijen in Nederland kunt kopen, dus ik moest hem wel meenemen. Dit was dan ook het enige wat ik in die 9 weken heb gekocht. *proud*

Ik heb zeker geld bespaard, want ik denk dat ik veel meer geld uit had gegeven aan spullen die ik eigenlijk niet nodig had gehad als ik niet aan het 10-pannen was.

Als ik nu voor de schappen bij het Kruidvat sta, bedenk ik me eerst: heb ik dit nodig? Ga ik dit gebruiken? Heb ik hier niet al genoeg van? En dat is volgens mij het gene dat 10-pan hoort te doen. Ik heb nu een hele andere instelling en koop niks meer om het kopen. Ik ben niet van plan nu in 1 keer al mijn geld uit te geven want eigenlijk heb ik op het moment gewoon niks meer nodig.

Hebben jullie ook ge10pant? Hoe ging/gaat het bij jullie? Ben jij van plan misschien ook te beginnen aan project 10 pan?

Nog even een paar kleine mededelingen. Ik heb gister in het artikeltje gezegd dat ik met mijn hand in het gips zit, en ik heb dus ook zo dit artikel getypt. Het is nu... 22:50 uur en ik ben nu al ongeveer een uur bezig met dit artikel. Sorry als er fouten e.d. in staan, maar ik wil zo wel echt mijn bed in, hihi. Ook heb ik vandaag mijn slotjes op mijn ondertanden gekregen. Ik loop al ongeveer een half jaar rond met alleen een beugel op mijn boven tanden, maar nu dus ook onder. En echt, onder doet zó veel meer pijn dan boven! Verder heb ik nog pijn in mijn arm van het dragen van het gips en heb ik pijn in mijn schouders en nek van de mitella. Verder gaat het allemaal prima :D