woensdag 29 september 2010

Paris memories 'shade 32'

Toen ik net begon met make-up en alles, kocht ik dit palletje. Rond die tijd zocht ik alles wat vooral heel budget was. Eigenlijk had ik dit palletje gekocht om smokey eyes te maken (met de zwarte kleur), maar later kwam ik erachter dat dit palletje veel meer mooiere kleuren had. Vooral mooie nude tinten, zoals peach en roze. Willen jullie meer weten over dit palletje, lees dan snel verder!




Dit palletje bevat vier kleuren, waaronder een licht roze kleur, peach, zwart en een paars/rode kleur. Al deze kleurtje bevatten shimmers, maar die zie je bijna niet meer zitten op je ogen. De verpakking ziet er nogal goedkoop uit: plastic met een zilveren onderkant. Gelukkig sluit hij wel goed en is hij best stevig, dus hij kan wel tegen een stootje. Er zit ook een sponsapplicator bij, ik gebruik liever mijn eigen kwasten. Maar sommige vinden het fijn als er een sponsapplicator bij zit. Dit zijn nu alle kleine details zoals uiterlijk etc., maar jullie zijn denk ik meer benieuwd naar de kwaliteit...
Het valt erg tegen, niet erg veel pigment. Ik had dit ook niet verwacht vanwege de prijs. Dus zo erg teleurgesteld was ik ook niet. Je kan geen duidelijke ooglooks meemaken, maar wel mooi nude looks. De roze kan je ook mooi als highlighter gebruiken. Daarvoor kan dit palletje ook wel handig zijn. Voor de zwart zal ik het al helemaal niet doen, hij heeft bijna geen pigment. Hij kruimelt ook best wel, want mijn doosje zit ook een beetje onder. Op de swatches zie dat niet echt terug, maar hij heeft best wel veel fall out.
Ik heb niet echt meer te vertellen over dit palletje. Ik vind hem niet zo fijn. Maar als je naar de prijs kijkt maakt dit niet echt veel meer uit. Ik heb die van mij gekocht bij de lokale 99cent shop. Dus hij heeft mij maar 99cent gekost. Super goedkoop dus! Ik heb dit merk ook vaker bij de Douglas gezien, hier is deze iets duurder, namelijk €1,50. Je hebt ze ook in verschillende kleuren, dus misschien zit er wat voor jou tussen?