donderdag 30 september 2010

Troubleees..

Zoals hoe jullie al konden lezen in dit artikel, heb ik mijn vinger gebroken en zit ik nu met mijn arm in het gips. Het probleem is dat ik moet 1 hand moet typen en dat dat echt heel lang duurt. Ik ben nu in 5 dagen, 3 keer in het ziekenhuis geweest en maandag moet ik weer. Ook heb ik de komende dagen nogal veel toetsen en moet ik onwijs veel leren.

Ik ben nu met dit stukje tekst al ongeveer 3 minuten bezig. Misschien snappen jullie wel dat het voor mij nu erg lastig is om school te combineren met artikelen schrijven. Ik moet nu gewoon echt heel veel tijd voor artikelen inplannen, terwijl ik ook nog veel moet leren.

Vandaag komt er dus helaas geen artikel online.. Ik ga proberen dit weekend echt veel artikelen vooruit te schrijven zodat jullie toch iedere dag een artikel krijgen. Vandaag komt er dus geen artikel online.

Ik weet dat Daniella er ook is om artikelen te schrijven, maar die heeft het ook druk met school en die kan dus ook niet voor iedere dag een artikel schrijven. Samen gaan we ons best doen om toch iedere dag een artikel online te zetten, maar er bestaat dus een kans dat er niet iedere dag een artikel online komt.. sorry! Maar we hopen dat jullie het begrijpen.

xox

p.s. ik ben nu uiteindelijk 26 minuten bezig geweest met het typen van dit stuk..