zondag 19 september 2010

EOTD: Golddigger

Toen ik wat filmpjes aan het kijken was op youtube, vond ik een filmpje over het donker maken van je buitenste-v met een zwart oogpotlood. Dit wou ik ook wel eens uitproberen, dus testte ik het uit. Deze look is toen ontstaan en Daniella heeft de toffe naam ‘Golddigger’ verzonnen omdat al die rappers dat altijd zeggen.

Ik heb voor deze look mijn 88 shimmer palette gebruikt en een oogschaduw uit de Nude Sensation Limited Edition van Catrice: ‘Nude Cream’. Verder heb ik een zwart kohlpotlood van GOSH gebruikt en een zwarte gelliner van Wet ’n Wild. Ook heb ik Hypnôse Drama mascara van Lancôme gebruikt.



Ik heb eerst mijn buitenste-v donker gemaakt met het zwarte oogpotlood (klik voor de link van het filmpje). Daarna heb ik een lichte kleur in mijn binnenste ooghoek gedaan en heb ik een gouden kleur uit mijn 88 palette met een bruine kleur uit mijn 88 palette gemengd en die heb ik op mijn bewegende ooglid aangebracht. Daarna ben ik met een donkere bruine kleur over het zwarte oogpotlood heen gegaan en die kleur heb ik ook onder mijn oog aangebracht. Ik heb ook een beetje zwart over de bruine kleur onder mijn oog gedaan en de ‘Nude Cream’ oogschaduw van Catrice zit op mijn wenkbrauwbot. Ik heb met de gelliner van Wet ’n Wild een lijntje langs mijn bovenste wimperlijn getrokken met een kleine wing. Daarna heb ik nog wat zwart kohlpotlood van GOSH op mijn waterlijn aangebracht en heb ik de Hypnôse drama mascara opgedaan.

Het artikel van vandaag is nogal laat online gekomen, maar die van morgen zal weer gewoon om 7 uur online worden gezet.