maandag 20 september 2010

Essence silky touch blush 'Adorable'

Als jullie mijn shoplog hebben gezien, weten jullie waarschijnlijk dat ik twee nieuwe blushes van Essence heb gekocht. Deze zijn nieuw in het assortiment. Ik was super nieuwsgierig naar de nieuwe blushes en heb er uiteindelijk 2 meegenomen. Eigenlijk had ik er vier in mijn handen, maar ik heb er toch twee terug gelegd. Ik ga de twee blushes niet tegelijk reviewen, maar apart. In dit artikel gaan we het hebben over Adorable. Een mooi lief en zacht roze kleurje.


Op de eerste foto lijkt hij donkerder dan hij in het echt is.


Essence is de laatste tijd erg verbeterd, veel leukere verpakkingen en de kwaliteit wordt ook steeds beter. Ik wist niet wat ik van deze blush kon verwachten, dus toen ik thuis was heb ik gelijk foto’s gemaakt en geswatcht.
Verpakking is gewoon typisch essence, doorzichtig met zilveren letters. Lekker simpel.
Maar toen ik dit kleurtje had geswatcht, vond ik hem gewoon echt super mooi. Niet super gepigmenteerd, maar aardig te doen. Het geeft je echt een frisse gezonde uitstraling. Zo’n kleurtje had ik nog niet. Deze blush korrelt vrijwel niet, soms korrelt hij een heel klein beetje. Dit had ik niet verwacht, want meestal korrelen goedkope blushes. Wel jammer dat het patroon in de blush na een paar keer gebruiken vervaagd, maar dat heb je wel vaker. Er zijn niet zoveel nadelen aan deze blush te ontdekken. Ik vind hem redelijk fijn, het is natuurlijk niet mijn beste blush, maar hij kan er goed mee door. Vooral als je naar de prijs kijkt ;)

Ze hebben meerdere kleuren, dus ik zou zeker een kijkje nemen bij het Kruidvat.
Essence silky touch blush kost €2,49.