dinsdag 21 september 2010

Vaseline bodylotion

Toen ik in Frankrijk was en ik mijn bodylotion vergeten was, liep ik een plaatselijke drogisterij binnen voor een bodylotion. Ik zag deze staan en ik kocht hem met het idee dat het vast een goede bodylotion zou zijn omdat hij van vaseline was. Was ik er uiteindelijk ook tevreden over? Lees snel verder!

De verpakking vind ik neutraal, maar dat is denk ik ook wat Vaseline wilt dat je denkt als je deze bodylotion ziet. De verpakking is wit met blauw. Eigenlijk gewoon de verpakking die we van Vaseline gewend zijn.

De dop vind ik een beetje irritant, want die sluit niet helemaal goed af. Je ziet een heel klein gleufje als je de dop dicht hebt geklikt, en daar kan ik me echt aan ergeren als ik een fles zie staan.

De geur van deze bodylotion is neutraal. Ik kan de geur niet echt omschrijven, omdat ik niet echt een specifieke geur ruik. Ik ruik gewoon een neutraal geurtje.

De substantie vind ik precies goed: niet te dik, niet te dun. Hij smeert fijn uit en daardoor heb je ook weinig nodig om je hele lichaam in te smeren. Hierdoor is dit product ook zuinig in gebruik.

Hij trekt best snel in. Na iets meer dan 5 minuten is al het product wel in mijn huid getrokken. Ik merk eigenlijk niet heel veel aan mijn huid nadat ik deze bodylotion heb gebruikt. Mijn huid voelt niet anders dan anders en volgens mij hoort een bodylotion je huid juist soepel en gehydrateerd te maken. Helaas doet deze bodylotion dat dus niet.

Deze bodylotion is voor mij gewoon een bodylotion en ik vind hem ook niet echt speciaal. Ik vind dat er genoeg andere bodylotions zijn die meer voor mijn huid doen voor ongeveer hetzelfde geld.

Deze bodylotion is onder andere te koop bij het Kruidvat. Je betaal 4.99 euro voor 200ml, wat ik best veel vind voor een bodylotion die eigenlijk niet zo veel met mijn huid doet. Jammer, want ik had er best hoge verwachtingen bij.