woensdag 22 september 2010

Essence silky touch blush 'Babydoll'

Een paar dagen geleden plaatste ik een post over Essence silky touch blush 'Adorable', dit keer ga ik een review schrijven over 'Babydoll'. Zoals jullie (waarschijnlijk) al wisten heeft Essence nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd, waaronder andere deze blushes.
Dit wordt niet zo'n lange review, want de blushes zijn voor derest eigenlijk bijna gelijk aan elkaar (behalve de kleur dan).

Het is super moeilijk om de kleur over te laten komen, zoals hoe hij in het echt is.

De verpakking is simpel: doorzichtig met zilveren letters. Zoals ik al zei: typisch Essence. Dit is een peachy kleur. Babydoll is een leuk kleurtje die je bij bijna alles kunt combineren. Wat me wel opvalt, is dat deze blush meer glitters heeft dan Adorable. De glitters zijn ook groter. Deze zie je niet zitten op je wangen. Dit is iets waar sommigen blij om zullen zijn, terwijl anderen de glitters juist mooi gevonden zouden hebben. Dat ligt dus aan je eigen smaak.
Deze heeft ook iets meer pigment, maar kruimelt gelukkig niet. Bij deze vervaagd het patroon ook vrij snel, maar daar is niks aan te doen.
Uiteindelijk vind ik deze iets fijner dan Adorable, omdat hij meer pigment heeft. Ik vind de kleur alleen niet zo heel speciaal, omdat bijna elk merk zo'n soort gelijke blush in het assortiment heeft.

Zijn Adorable en Babydoll niks voor jou? Don't be scared, Essence heeft nog genoeg andere kleuren in het assortiment!
Essence silky touch blush kost €2,49, en is onder andere te koop bij het Kruidvat.