woensdag 8 september 2010

Shoplog TBS en Kruidvat

Gister ging ik naar Rotterdam Alexandrium en natuurlijk heb ik een paar dingen geshopt. Niet zo heel veel, dus je moet niet een gigantisch shoplog verwachten, hahaha. Eigenlijk zat ik in een no-buy fase, dus eigenlijk had ik dit allemaal niet mogen kopen. Maar ik kon die drang niet meer aan, ik zag allemaal zoveel leuke dingen. Dus me portomonee is weer lichter, helaas. Ik ben wel heel erg blij met mijn aankopen, daarom heb ik ook niet echt een schuldgevoel dat ik weer geld heb uitgegeven aan make-up.



Als eerst ging ik even langs de TBS (The Body Shop) en ik was eigenlijk van plan om hier niks te kopen. Maar op een of andere manier weet TBS me altijd om iets te laten kopen. Het ruikt allemaal zo lekker! Ik had al veel goeds over dit luchtje gehoord, dus ik testte hem even uit. Hmm, echt een super lekker luchtje. Ik zocht al een tijdje een luchtje, maar vond nooit zo'n hele lekkere en eindelijk heb ik hem!
TBS Love Etc. EAU DE PARFUM €20,- voor 30ml



Daarna ging ik door naar de kruidvat en liep lang het essence schap, allemaal nieuwe producten. Ik vind dat Essence echt vooruit gaat qua producten en verpakkingen. Ze proberen een beetje met de tijd mee te gaan en dat vind ik ze goed lukken. Oké, Catrice nieuwe verpakkingen zien er wat klassieker uit sinds de nieuwe verpakkingen, maar Essence doet het ook redelijk.

Ik heb nog geen gelliner en veel merken hebben geen gelliner (of ze zijn verschrikkelijk duur). Ze blijven ook lang op je waterlijn zitten en ik vind het altijd zo irritant als na een paar uur mijn oogpotlood is vervaagd. Je hebt ook nog de kleur grijs (waaronder Carmen een review over heeft geschreven), maar zwart vind ik handiger. Ook zit er een handig kwastje bij, zodat je deze niet zelf hoef te kopen.
Essence gelliner 01 vintage style €2,49



Deze twee lipglossjes zijn nieuw in de collectie en ik houd vooral van nude kleurtjes, dus ik vond dit hele leuke glossjes. Er waren meer kleuren, maar ik heb uiteindelijk voor deze twee gekozen
Achterste: 03 Nude Kiss €1,79
Voorste: 01 Pure Beauty €1,79



Deze blushes zijn ook nieuw in het arsortiment. Het waren zulke mooi kleurtjes, roze en peach. Pretty! Ik kon het niet over mijn hart krijgen om deze te laten liggen. En ook een goeie smoes om voor de site te gebruiken, haha.
Achterste: 20 Babydoll €2,49
Voorste: 10 Adorable €2,49





Ik heb al genoeg lakjes, maar geen zwarte! Ik wilde er al heel lang een, maar had geen zin om weer mijn geld uit te geven. Een snel drogende topcoat is altijd handig en deze was ook nog een heel goedkoop. Over dit glitterlakje heb ik niet veel te zeggen, behalve dat het leuk is om over een ander lakje heen te doen
20 Fatal €1,59
quick dry topcoat €1,69
04 Space queen €1,29

Uiteraard kunnen jullie reviews verwachten, dus wees maar gerust.
Ik heb trouwens een leuk nieuwtje voor jullie:
Essence heeft ook een matte topcoat, hij was alleen bij mij helaas uitverkocht. Hij is nog niet in de kleine fillialen, maar wel in de grote!