donderdag 9 september 2010

Gewonnen: Jip en Janneke make-upjes!

Toen Linda een winactie hield op haar site, deed ik daar aan mee. Toen ik las dat ik had gewonnen vond ik dat echt onwijs tof, want dat was de eerste keer dat ik een winactie won.

Ik had de licht roze lipgloss en de zwarte oogschaduw uit de Jip en Janneke collectie van de Hema gewonnen. Aangezien ik aan het 10-pannen ben mocht ik niks kopen. Dat maakt deze prijs dus nóg leuker!

De envelop was gevuld met de lipgloss, de oogschaduw en Linda is ook nog zo lief geweest om er een nose-pad van Konad bij te doen! Deze wou ik al een tijdje uitproberen omdat die van de Kruidvat die ik heb voor geen meter werken. Zouden jullie misschien een battle willen zien tussen de neusstrips van het Kruidvat en die van Konad?

Van de lipgloss en van de oogschaduw zijn al genoeg reviews op internet te lezen, dus ik ga er niet nog 1 maken. Ik kan wel zeggen dat ik ze onwijs fijn vind! Misschien kan ik binnenkort een artikel maken met alleen de swatches (als jullie dat willen natuurlijk) maar dat moeten jullie dan even zeggen.

Ook heeft Linda een heel mooi visitekaartje. Ik vind vooral de afgeronde puntjes erg leuk! Die maken het kaartje net af. De look die op het kaartje staat vind ik ook super mooi. Linda maakt altijd onwijs gave looks dus ik zou zeker even een kijkje op haar site nemen. Er loopt nu ook een winactie op haar site waar je het 120 palette of een 16-delige kwastenset kunt winnen dus dat is nog een reden om te kijken!

Onwijs bedankt Linda. Ik ben echt heel blij met de spulletjes! :D