woensdag 1 september 2010

Kleine shoplog 31-08

Allereerst wil ik even zeggen dat ik weet dat ik aan het 10-pannen ben en dus niks mag kopen en ik weet ook dat ik al 2 weken geen update over P10P heb geplaatst. Ik heb daar een reden voor: er is gewoon niks gebeurd. Ik zal proberen aanstaande zondag wel een P10P artikel te plaatsen om toch nog een beetje te updaten over de afgelopen weken.

Ik heb van de dingen die ik heb gekocht 1 ding zelf gekocht (eigenlijk 4, maar het is 4 van hetzelfde) en ik had het nodig dus volgens mij heb ik de ‘project 10 pan regels’ niet overtreden.


Allereerst heb ik heel saai een pak wattenschijfjes gekocht. Deze komen van het Kruidvat en waren 0,79 euro. Ik gebruik normaal de wattenschijfjes van de Hema maar omdat die van mij opwaren en omdat ik ze echt nodig had maar geen tijd meer had om naar de stad te rijden, ging ik maar naar de dichtstbijzijnde Kruidvat en kocht ik daar deze watjes. Ik weet nog niet of ze fijn zijn, want ik heb ze nog niet getest. Misschien is het leuk om in een artikel de watjes van het Kruidvat met die van de Hema te vergelijken? Laat in de comments even weten wat je van dit idee vind! Deze watjes betaalde mijn moeder voor me omdat ik watjes e.d. niet zelf hoef te betalen.


Omdat ik de laatste tijd steeds meer last krijg van puistjes (laten we het erop houden dat ik iedere 2 dagen zeker een nieuw puistje op mijn gezicht ontdek), heb ik tea tree olie gekocht. Deze doe je op je puistje en dan schijnt je puistje de dag erna (als je het ’s nachts gebruikt) geslonken te zijn. Ik ben benieuwd! Een review volgt. De Tea tree olie van de (is het nou de of het?) Kruidvat kost 1,95 euro en deze kocht mijn moeder ook voor me. I have the sweetest mum in the world, right? :D


Als laatste heb ik 4 maskertjes gekocht. Omdat mijn huid om 1 of andere reden heeft bedacht dat het wel leuk zou zijn om te gaan puberen, vond ik dat mijn huid wel wat extra’s kon gebruiken. Toen ik door de Kruidvat liep zag ik dat het 2+2 gratis was op de maskertjes van Montagne Jeunesse. Ik had altijd wel goede ervaringen met deze maskertjes, dus nam ik er 4 mee. Ik heb gekozen voor Fruit Smoothie, White Chocolate, Passion Peel Off en het Sauna Masque. Ik heb het Fruit Smoothie masker net van mijn gezicht gehaald en ik kan alvast zeggen dat ik het een erg fijn masker vind! Natuurlijk volgt er nog een review. Ik heb voor deze 4 maskertjes 3,50 euro betaald, maar per stuk zijn ze normaal 1,75.