woensdag 10 november 2010

How to: snelle oppepper voor je nagels

Wanneer je iemand ontmoet, geef je diegene een hand. Wat diegene dus bijna als eerste ziet, is jou hand. Ik vind mooie nagels er persoonlijk een stuk verzorgder uitzien dan afgeknabbelde stompjes. Ook als je niet nagelbijt, is er een kans dat je nagels er niet altijd even mooi uitzien. Ik heb een korte en snelle tip om je nagels een oppepper te geven. Benieuwd? Lees dan verder!

Mijn nagels zijn soms best broos en ook niet altijd even sterk. Ook glanzen ze niet altijd mooi. Ik heb een tip die voor mij erg goed werkt om mijn nagels weer te laten glanzen en om ze er gezond uit te laten zien. Je ziet niet direct resultaat, maar na een aantal uur merk je dat je nagels er gezonder uitzien.

Wat ik ook erg fijn vind, is dat het niet heel veel moeite kost om deze oppepper aan je nagels te geven. Het enige wat je nodig hebt, is citroensap en een kommetje. Het maakt niet uit of je het citroensap uit een flesje haalt of dat je het zelf perst.

Je vult het kommetje met citroensap en laat je nagels er ongeveer een kwartiertje in liggen. Ik dit ongeveer een keer in de twee weken en doe dit vaak tijdens het tv kijken. Nadat je je nagels even hebt laten weken in het citroensap, was je je handen en smeer je je nagelriemen in met een fijne nagelcrème.

Wat ik wel moet zeggen, is dat je op moet passen als je wondjes hebt. Dit kan erg gaan prikken, omdat citroensap nu eenmaal zuur is.

Wanneer ik dit doe voordat ik ’s avonds naar bed ga, merk ik dat mijn nagels ’s ochtends meer glanzen en sterker aanvoelen. Ik vind dit zelf een erg fijne en handige tip. Hopelijk hebben jullie er ook wat aan!

bron plaatje