donderdag 11 november 2010

Nivea Handlotion, express hydration

Mijn kruidvat handcrème is opgeraakt, waardoor ik een nieuwe heb moeten kopen. Ik heb dit keer voor een ander merk gekozen, omdat ik altijd nieuwsgierig ben naar andere merken ;). En zoals jullie al aan de titel hebben gezien, heb ik voor Nivea gekozen.



De verpakking ziet er lekker fris uit, typisch nivea. De verpakking ziet er zeker leuk uit, lekker rustig. Wanneer ik deze handcrème op mijn handen smeerde, het viel me op dat de geur heel apart was. Niet raar apart, maar lekker apart (als jullie begrijpen wat ik bedoel hahaha). Lekker fris, maar niet weer zo'n typisch nivea geurtje. Hij smeert ook gewoon fijn uit, hij is wel een klein beetje aan de dunne kant.
Hij trekt erg snel in, teminste dat staat op de voorkant. Toen ik dit las dacht ik dat het weer zo'n verkooptruc was, maar nee! Hij trekt veel sneller in dan mijn vorige, misschien wel minder dan één minuut. Vaak heb ik last van vettige handen, ik gok ongeveer tien minuten? Deze gaat integendeel veel sneller, super pluspunt dus!
Ook krijg ik lekkere zachte handen, niet superzacht ofzo, maar best zacht. Ik merk wel dat mijn handen lekker verzorgd worden, wat natuurlijk ook een fijn gevoel is. Op de verpakking staat: HYDRA IQ 24h, hier geloof ik zelf niet echt in. 4 Keer per dag smeren is wel genoeg denk ik.

Ik vind het zeker geen slechte aankoop, vooral omdat hij zo snel intrekt en mijn handen lekker zacht maakt. Hij is niet geweldig, maar ik vind hem redelijk.
Nivea Handlotion Express Hydration is te koop voor €3,99 (o.a. bij de kruidvat, etos etc.)