vrijdag 12 november 2010

Nieuwe laarsjes!

Een hele lange tijd was ik op zoek naar de perfecte laarsjes. Ze moesten niet te hoog zijn, de hak moest niet te hoog zijn, ze moesten een mooie kleur hebben, ze moesten niet te klassiek zijn, ze moesten niet te sportief zijn… De zoektocht leek onmogelijk, maar ik heb mijn perfecte laarsjes gevonden!

Ik heb stad en land afgestruind op zoek naar de perfecte laarsjes. Ik keek bij iedere schoenenwinkel die ik tegenkwam en eigenlijk had ik de moed al opgegeven. Toen mijn moeder en ik de zoveelste winkel inliepen, zag mijn moeder aan de overkant de winkel Manfield. We hadden nog niet aan die winkel gedacht om daar te kijken, dus gingen we daar naar binnen.

Ik ging naar binnen met de gedachte: ‘ach, hier zullen mijn perfecte laarsjes vast ook niet te vinden zijn’, maar niets was minder waar!

Toen ik deze laarsjes zag, vond ik ze zó ongelofelijk mooi! Ik hoopte dat ze goed zaten, en dat zaten ze! Kijk even mee naar de foto’s…



Zoals je ziet, hebben deze laarsjes een beetje een taupe/grijsachtige kleur. Ze komen ongeveer tot op mijn scheenbenen en ze hebben een hakje van 2 centimeter. Ze zijn gemaakt van bewerkt leer en zitten erg fijn.

De prijs valt wel een beetje tegen. Ze kosten namelijk 129,99 euro. Op zich valt de prijs best mee voor mooie leren laarsjes, maar je moet het er maar voor overhebben.

Dit is hoe ik deze laarsjes zou combineren.



Ik draag hier een lichte spijkerbroek (H&M), een wit t-shirt (H&M) en een donkerblauw vestje (WE) met halve mouwtjes. Ik vind dit zelf een erg leuke combi en draag zoiets dan ook erg vaak. Ik vind deze laarsjes ook erg leuk staan onder een rokje, dus je kunt er alle kanten mee op.

Is het bij jullie ook altijd zo’n drama met het vinden van de perfecte schoenen? Heb jij jou perfecte winterschoenen al gevonden?