zaterdag 13 november 2010

Update, no-buy #2

Zoals jullie in een artikel hiervoor hebben kunnen lezen, ben ik bezig met een no-buy. Ik ben begonnen op 19 September en ben nu ongeveer 8 weken bezig. Nog nooit heb ik het zo lang volgehouden. Ik heb hiermee heel veel geld bespaard, wat natuurlijk ook mijn bedoeling was.

De nieuwe catrice collectie ligt bijna nu overal in de winkel, ik heb al foto's gezien en het liefst wil ik alles kopen. Zoals die lipglossjes en de smokey eye setjes, het liefst zou ik alles hiervan kopen.
Hetzelfde geld voor Eyeko, de nieuwe fatbalms zijn pretty! Ook de nieuwe grote 'lippotloden' vind ik erg mooi! Gelukkig zit ik in een no-buy anders had ik allang wel een paar dingen gekocht, haha. Soms heb ik wel eens een paar momenten gehad dat ik denk: laat ik maar stoppen met die no-buy. Maar ik ben het gewoon helemaal zat om elke keer een lege portomonnee tegen te komen. Ik ben van plan om nu door te gaan tot na de kerstvakantie, of me dit gaat lukken weet ik nog niet...


Kleding mag ik nog wel kopen, het gaat vooral om make-up. Ik heb nog een mascara gekocht, omdat ik deze nodig had. Mijn vorige is bijna op, ik heb dit keer wel voor een goedkope gekozen, zodat ik weer geld bespaar. Jullie krijgen binnenkort nog een review over deze mascara te zien!