zondag 14 november 2010

My all time favourite: Nivea oogmake-up remover

Oh man, wat vind ik dit een fijne oogmake-up remover! Ik heb al aardig wat flesjes versleten. Op de foto staan 4 flesjes, maar ik heb er nog zeker meer opgemaakt waar ik de verpakkingen al van heb weggegooid.



Ik draag niet iedere dag make-up. Wanneer ik alleen een beetje mascara draag, gebruik ik deze oogmake-up remover. Dit is eigenlijk zowat iedere dag het geval, haha. Het is een erg milde reiniger. Er zit wel een klein nadeel aan deze remover: hij haalt geen waterproof make-up weg. Wanneer ik dus wel waterproof make-up draag, gebruik ik een andere oogmake-up remover. Hier komt binnenkort een review van online dus houd de site goed in de gaten! :D

Heb jij ook producten die je steeds opnieuw blijft kopen? Zo ja, welke dan?

En we willen ook nog even wat anders melden: we hebben nu 46 volgers op bloglovin’! We hebben bedacht dat we bij 100 bloglovinners een winactie gaan houden. We moeten nog aardig wat volgers om bij de 100 te komen, maar we komen er wel! Hoe sneller we de volgers krijgen, hoe sneller de winactie komt. Om ons aan de 100 bloglovinners te helpen, kun je bijvoorbeeld tweeten over onze site of ons gewoon zelf volgen v iabloglovin’. We zouden het erg fijn vinden als je dat zou doen. Alvast bedankt! ^^